hylle Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Skal bytte vifta foran på e30'en min. Men hvordan får man av den viskosekoblingen som er foran der? Jeg har skrudd av de mutterene på innersiden av vifta. mvh Hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 det er en 32mm fastnøkkel som er tingen(mener jeg), det er linksgjenger så du må dreie "feil" vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moni-bmw-power Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 det er en 32mm fastnøkkel som er tingen(mener jeg), det er linksgjenger så du må dreie "feil" vei.. Var ikke "linksgjenger" på min :S Mener også jeg brukte 24 men usikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 hmm der har vert links på alle de jeg har vert bort i, men det er ikke sikkert det er sån på alle... men jeg er rett sikker på 32 eller 34mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Skal bytte vifta foran på e30'en min. Men hvordan får man av den viskosekoblingen som er foran der? Jeg har skrudd av de mutterene på innersiden av vifta. mvh Hylle. Skru på igjen mutterene, så låse du med ei tang på reimhjulet mens du drar ¨feil¨ vei med en 32 på den sture muttern på vifta...da skal den løsne ganske kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 om det e m20 motor så e det links... og 32 stemmer ganske bra. Har nettopp skifta sjøl på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Om det er trangt å komme til, bruk en tynn jernstang og dunk med en hammer på mutteren (forsiktig). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 vært lings på alle bmw motorer jeg har skrudd på og det er mye mer en 24. rimelig sikker på det er 32mm Moni-bmw-power ? sikker på det er vifta du har skrudd av ? forresten når du skal sette den på igen. trenger du ikke dra til jeg barer starter motoren setter vifta på og så drar den seg til selv . ikke vits å skru den så godt fast. blir bare et helvette når du skal ha den av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Da jeg hadde av viskosekoblingen var det også links og 32 mm, samt at den satt noe sinnsykt helt til den plutselig ikke satt fast mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå