Reintz Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Da har jeg endelig fått kjøpt meg en BMW.. det ble en 1991 520i E34! bilen ble importert til norge i 97, og har gått 218 000 km.. Planer: Senk - 45/30? Effektanlegg(montert) Sorte De lykter Sorte Blink(Montert) Rød/Sorte Krystall baklykter(Montert) Aerodynamik frontspoiler(Montert) En liten vinge..(Montert) Bakrutesenker(Montert) M-5 Speil(Montert) Anlegg Alt dette er veeldig langsiktig planer, da økonomien ikke er like sterk som ønskene Bilder fra da jeg hentet bilen! Bilder fra 27.08.09 Bilder fra 17.09.09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Hei, velkommen og gratulerer med e34. Den så pen ut. Skal den senkes og? Andre planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 velkommen... skriker etter senk og hvite blinklys... ellers meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Tåkelyspakke finner du hos schmiedmann.no Veldig bra og enkelt kit for å montere tåkelys på en bil som aldri har hatt tåkelys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Tåkelyspakke finner du hos schmiedmann.no Veldig bra og enkelt kit for å montere tåkelys på en bil som aldri har hatt tåkelys.. På min bil lo det ferdige kabler nede i motorrommet. Har aldri vært tåkelys på min bil heller! Men meget pen E34 du har fått deg Felgene var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Fin BMW det der! flere planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Velkommen til bimmers . Så ut som en fin bil med fine felger dette . Skal du bruke disse felgene på denne bilen syntes jeg du bør la den få litt stil, med litt moding her. F,eks andre blinkere, senk, tåkelys, lakk av kanaler. Alternativ 2 er ha bilen orginal som den er men velge andre felger som ikke skriker hot hot om du sjønner . Om du kikker på tråden om min bil kan du kansje få noen ideer om hva som kunne passe til din farge, da jeg har samme farge som deg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Da er tåkelys kjøpt inn er vel ferdig montert i løpet av helgen.. har ikke så alt for store planer foreløpig, da jeg ikke har altfor mye penger å rutte med! http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 8/9153/671 hvordan tror dere denne spoileren blir? vurderer også denne frontfangeren? Noen som vet om tåkelysene fra GS passer i denne fangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 540 fanger dette? tror det blir tøft jeg Edit: bak spoiler, hmm prøv ei lita leppe istendfor så får du en brytning. Går ikke forter med den spoileren, he he . Dette er bare egne meninger, du former selvsagt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Ååå, en slik vil eg og ha... Kor fant du den og ka e prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 etter flere måneder med leting på finn og autodb, fant jeg til slutt go'bilen! hehe.. måtte gi 33 lapper for den, noe jeg synes er en veldig grei pris.. var i sarpsorg og henta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 hehe Tenkte på fangeren eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 åja hehe.. den finner du på schmiedmann, og koster vel rundt 2500 tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 etter flere måneder med leting på finn og autodb, fant jeg til slutt go'bilen! hehe..måtte gi 33 lapper for den, noe jeg synes er en veldig grei pris.. var i sarpsorg og henta den Viktige er stand den er i. Kan selvsagt få 4000kr biler men er som oftest der etter. Ser ut som mere seriøs bil dette enn 10lappers bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 etter flere måneder med leting på finn og autodb, fant jeg til slutt go'bilen! hehe..måtte gi 33 lapper for den, noe jeg synes er en veldig grei pris.. var i sarpsorg og henta den Viktige er stand den er i. Kan selvsagt få 4000kr biler men er som oftest der etter. Ser ut som mere seriøs bil dette enn 10lappers bil. Ehem... Ka gav eg for min da!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå