Gå til innhold

Min E34! :) EU-kontroll 18.03.10

Reintz
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Faen så feit denne har blitt siden sist gang jeg så den a, skjedd noe nytt da? Har fått meg e34 nå jeg også, diamant svart. Vi får ta et bimmer treff med knuto og jonna snart! ;)

Tim Kevin? Halla. Må få tatt et treff snart ja. Skal ha bilen på eu-kontroll nå på torsdag, så er litt spent på det. hehe! Hvordan E34 har du fått deg?

Har fått meg 1991, 520 24v. Prosjekt haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi7p13rwh88pkwf1ebko.jpg

Hvordan gjorde du dette på photoshop a?:o kult syns jeg:) Knakande fin bil du har, blitt mye bedre siden du kjøpte den=) det skal du ha:D

Brukte stativ og tok to helt like bilder. Ett med panseret åpent og ett med lukket. Så la jeg de bare oppå hverandre i photoshop og viska litt ut på det øverste :wink: Hvis du skjønte det? :P

Hyggelig at du liker bilen :D Er veldig fornøyd med den selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Har fått meg 1991, 520 24v. Prosjekt haha

Var på EU-kontroll idag, så nå er min plutselig blitt prosjekt også :P Må samle gutta på shell en dag for et lite BMW treff snart.

Såpass, hva slags feil hadde du? Jeg må sveise kanalene og fikse no jaging på tomgang så er den helt fin bortsett fra det kosmetiske, planlegger hellakkering til høsten. Får det mye billigere da siden jeg går på lakklinja nå. Hehe:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Har fått meg 1991, 520 24v. Prosjekt haha

Var på EU-kontroll idag, så nå er min plutselig blitt prosjekt også :P Må samle gutta på shell en dag for et lite BMW treff snart.

Såpass, hva slags feil hadde du? Jeg må sveise kanalene og fikse no jaging på tomgang så er den helt fin bortsett fra det kosmetiske, planlegger hellakkering til høsten. Får det mye billigere da siden jeg går på lakklinja nå. Hehe:) :)

Neida, det var ikke så gærent. Må sveise bakre del av en kanalen, eksoslekkasje pluss en masse småplukk. Jeg sleit også med jaging på tomgang, men så bytta jeg pluggene og det hjalp veldig! Går helt fint nå. Lakklinja ja? Da tar du kanskje min også da, når du er ferdig! hehe.. Skal begynne på mekk-linja til høsten jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tennplugger? Hvor mye måtte du gi for det a? Vanskelig å bytte eller?

Merker du noe forskjell med stab-stag foran? Eller er det ikke så mye forskjell?

Ga vel rundt 60-80 kroner per plugg på GS. Er bytta på ca et kvarter.

Merker ikke store forskjellen, men litt. Kanskje mest innbilning men :P Ser jo bra ut da. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på eu-kontroll idag, og det gikk vel egentlig som forventet. Fikk rundt 10 mangler. Mesteparten var småplukk, som defekt nærlys(pæra gikk idet jeg parkerte hos naf :P ) defekt bremselys. Hadde en liten eksoslekkasje og manglet et feste. Kjøpte simons anlegg hos svendsen eksos for ca. et år siden, så det burde gå på garantien der. Hadde visst alt for mye dødgang. Har blitt så vant til det, at jeg ikke tenker over det :P Er det mye jobb å skifte styresnekke? Hvor mye ligger disse på brukt, sånn ca.?

Hadde også en rimelig rusten kanal helt bakerst ved hjulet :? Han mente jeg kunne sveise det, men er det kanskje bedre å kjøpe ny bakre kanal og sveise på denne? Så på GS at bakre kanal bare koster 1800 kroner.

Er egentlig ganske fornøyd med resultatet. :) Satt igår kveld å titta på ny bil i tilfelle jeg hadde fått den smørbrød lista med feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin bil :)

Btw dødgangen kan du mest sannsynlig stramme inn med en mutter som står nede på rattstammen :)

Ta bare vekk "sparkeplaten" som ligger over pedalene så ser du den. Tror størrelsen var 36mm, du skal også skru mot klokka for å stramme inn denne slarken. Eneste ulempen med denne metoden er at det blir så tight at du får neppe justert rattet mer. Så juster rattet slik du vil ha det før du strammer ;)

Foresten, hvordan festes aerodynamic leppa på fangeren? Vurderer å kjøpe lik leppe selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw dødgangen kan du mest sannsynlig stramme inn med en mutter som står nede på rattstammen :)

Ta bare vekk "sparkeplaten" som ligger over pedalene så ser du den. Tror størrelsen var 36mm, du skal også skru mot klokka for å stramme inn denne slarken. Eneste ulempen med denne metoden er at det blir så tight at du får neppe justert rattet mer. Så juster rattet slik du vil ha det før du strammer ;)

Foresten, hvordan festes aerodynamic leppa på fangeren? Vurderer å kjøpe lik leppe selv :P

Takk skal du ha :D

Tenkte jeg skulle prøve å stramme litt først ja. Men hva men mener du med justere rattet? Altså der man skyver ratt ut og inn?

Aerodynamic leppa har jeg skrudd fast. Fulgte med et sånt lim sett, men det holdt i 2 dager. Så jeg tok og lakkerte et par skruer i bilens farge og så bora jeg hull i leppa og fangeren og festa med mutter på baksiden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha :D

Tenkte jeg skulle prøve å stramme litt først ja. Men hva men mener du med justere rattet? Altså der man skyver ratt ut og inn?

Aerodynamic leppa har jeg skrudd fast. Fulgte med et sånt lim sett, men det holdt i 2 dager. Så jeg tok og lakkerte et par skruer i bilens farge og så bora jeg hull i leppa og fangeren og festa med mutter på baksiden :wink:

Yepp, den justeringa der du kan trekke rattet mot deg eller skyve det fra deg ;)

Juster det slik du vil ha det før du strammer mutteren!

Jeg hadde c.a 5-6cm dødgang i rattet (var såpass mye at det ble ulyd fra rattstammen på humpete vei) og stramma muttern til slakken var borte så fungerer 99% sikker for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi7p13rwh88pkwf1ebko.jpg

Hvordan gjorde du dette på photoshop a?:o kult syns jeg:) Knakande fin bil du har, blitt mye bedre siden du kjøpte den=) det skal du ha:D

Brukte stativ og tok to helt like bilder. Ett med panseret åpent og ett med lukket. Så la jeg de bare oppå hverandre i photoshop og viska litt ut på det øverste :wink: Hvis du skjønte det? :P

Hyggelig at du liker bilen :D Er veldig fornøyd med den selv også!

Aha:) Skjønner:D det var kult da:) og tror de aller, ALLER fleste liker bilen din og det du har gjort med den:D stå på videre med å gjøre den ENDA bedre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...