Ingebrigtsen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Litt kjipt da, har akkurat betalt 1k for en 4hjulskontroll på bilen. Kjedelig de ikke skjekker sånt først! Kan jeg da spørre deg hvor du har fått tatt en 4 hjulskontroll så latterlig billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er jo ikke rart det er billig når de ikke går over alle foringer og stag FØR de begynner på kontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Jo i forhold til at jeg betalte nesten 2000kr for en like dårlig jobb så er det jo billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Litt kjipt da, har akkurat betalt 1k for en 4hjulskontroll på bilen. Kjedelig de ikke skjekker sånt først! Kan jeg da spørre deg hvor du har fått tatt en 4 hjulskontroll så latterlig billig? TB auto på Skreia, Østre Toten. Har ikke noe vondt å si om dem, men her virker det som de har slurva litt. Nå blir det vel ikke så billig alikevel da, når jeg må ta det en gang til. Deler er i alle fall bestilt go skal skiftes til helga. Tror jeg venter med 4 hjulskontroll til jeg får på vinterdekka, så kan dem stille etter dem. Kan ikke bli lenge til det sånn som temperaturen er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Litt offtopic, men noen her som vet hvordan en stramme snekka på e34 for og få vekk slark? hørte noe om at en skrur ut en skrue og bakom den så ligger det en skrue til som en strammer elns, noen som vet hvordan dette gjøres og kan forklare meg? vise med eventuelle bilder. Takk sitter en z skrue med en mutter rundt for å låse oppå styresnekka. løs mutteren å stramme på z skruen du ser det med en gang. men her må du ta det litt rolig skal ikke skru mye om gangen start med f.eks med en kvart omdr. mest sannsynlig er nåkk snekka slitt men du har kanskje litt å stramme på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredriko Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Litt offtopic, men noen her som vet hvordan en stramme snekka på e34 for og få vekk slark? hørte noe om at en skrur ut en skrue og bakom den så ligger det en skrue til som en strammer elns, noen som vet hvordan dette gjøres og kan forklare meg? vise med eventuelle bilder. Takk sitter en z skrue med en mutter rundt for å låse oppå styresnekka. løs mutteren å stramme på z skruen du ser det med en gang. men her må du ta det litt rolig skal ikke skru mye om gangen start med f.eks med en kvart omdr. mest sannsynlig er nåkk snekka slitt men du har kanskje litt å stramme på Tusen takk, er så sinnsykt mye dødgang i rattet, så kanskje dette hjelper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 "Nå blir det vel ikke så billig alikevel da, når jeg må ta det en gang til. " Hvor lenge er dette siden? Det SKAL uten unntak sjekkes for slakk og at luftrykk etc er i orden FØR 4 hjulskontroll begynner. Hvis det er en stund siden så ringer du imorra og sier at det må være noe galt med den 4 hjulskontrollen de tok pga den sliter på dekka. Hvis det er kort tid siden så ringer du å sier at det er funnet stor slakk i endeledd og at dette burde de oppdaget og forlang ny kontroll da den første ble feil med slakk i ledd. Vi tar ca 1500 for kontroll hos oss,men vi ser etter slakk og løsner alt justerbart på bukk før vi spenner opp utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå