heineoen Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Hei! Velig lyst på facelift panser! Men noen som kan svare på om dette styling eller er det ett orginalt facelift panser for E46 etter 01? Passer det plug and play? Prefacelift E46 med Facelift panser Gtr Facelift
larserso Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 På disse bildene såg det jo bra ut. Men, jeg var og såg på en pre-facelift bil da jeg skulle kjøpe der originalt faceliftpanser bare var bolta rett på og det såg mildt sagt merkelig ut... Mulig det er modifisert noe her? Ellers var det noe mer som var merkelig med den bilen jeg såg på, pent var det ikke i hvertfall...
ChrZZ Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Montering av faceliftpanser (original) på en prefacelift GÅR, men du må da også bytte sidene av bilen foran. Da må du også kjøpe deg nye lykter.. Du KAN også bare bytte panseret, men da må du været meget god til å tilpasse, og blir nok ikke bra da heller. Begge delene er veldig vanskelig. Det du heller kan gjøre, er å kjøpe deg et faceliftpanser (kopi) som er laget for prefacelift-biler. Disse kommer som regel kun i carbonfiber, og gjerne med GTR-riller (uheldigvis). Du må da også kjøpe M3-panserløftere, siden standarddelene er for kraftige for et CF-panser. Karene her selger bl.a. slike panser: http://www.jlevistreetwerks.com/BMW-E46 ... _info.html Enjoy!
heineoen Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Montering av faceliftpanser (original) på en prefacelift GÅR, men du må da også bytte sidene av bilen foran. Da må du også kjøpe deg nye lykter..Du KAN også bare bytte panseret, men da må du været meget god til å tilpasse, og blir nok ikke bra da heller. De på bildene jeg la ut her, har jo verken byttet skjermer eller frontlykter (også sett flere eksempler rundt om på nettet som ikke har gjordt dette) Synes lyktene på prefacelift ser mye grommere ut, så ønsker ikke å bytte ut dette Noen som har tilpasset dette? Vet hva som må til?
ChrZZ Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Hvis du kjøper et panser som er LAGET for prefacelift, og ikke bruker facelift-panseret, så trengs det mindre/ingen modifikasjoner Man får dem også som clean panser, ikke CF, men disse er sjeldne, fordi ingen vil kjøpe slikt.. Dem er da også gjerne laget i en eller annen form for hardplast.
heineoen Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Hardplast Men tror det blir veldig mye dyrere og importere ett tilpasset panser og så få det lakkert, hvis det går ann og få tak i ett brukt i samme farge.. Er det noen forskjell på bredden etc? Vet den skrår litt mer over fronlyktene, men tror det skal gå glatt fordet..
ChrZZ Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Uansett, så vil det å kjøpe et faceliftpanser (originalt) ikke koste deg mye. Koed selger til ca 1500,-. MEN, det med tilpassningen er EKSTREMT (av det jeg har lest på e46fanatics) vanskelig. Du kommer til å bruke mange timer på at det blir nogenlunde bra. Hvorfor det er mye tilpassning har jeg ikke satt meg inn i dessverre, men du kan jo søke rundt på e46fanatics. Det var faktisk ei jente som fikset det på e46fanatics
heineoen Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Dette her er vel en coupé?Uansett, så vil det å kjøpe et faceliftpanser (originalt) ikke koste deg mye. Koed selger til ca 1500,-. MEN, det med tilpassningen er EKSTREMT (av det jeg har lest på e46fanatics) vanskelig. Du kommer til å bruke mange timer på at det blir nogenlunde bra. Hvorfor det er mye tilpassning har jeg ikke satt meg inn i dessverre, men du kan jo søke rundt på e46fanatics. Det var faktisk ei jente som fikset det på e46fanatics Det er en facelift touring Hmm.. Ja, har da rota litt rundt der.. Fandt ikke noe fornuftig egentlig.. Link?
ChrZZ Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Endret på det da jeg så railsene på taket Anywho, søk etter disse på koed: www12359 -> Panser www10311 -> venstre skjerm www10312 -> høyre skjerm -- www12368 -> venstre skjerm uoriginal www12369 -> høyre skjerm uoriginal
heineoen Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Prøve og ringe Koed, men fikk bare beskjed om at jeg var først i køen og ingen tok telefonen La inn ett spørsmål på E46 Fanatics da: Heineoen: Does the postfacelift sedan hoods fit the prefacelift? Any modifications? 330performance: Fits without modifications, the only thing you need to do is makes some minor alignment adjustments for it to line up perfectly... Hmm...
ChrZZ Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Hehe. Ja, du får bare prøve Bommet litt på prisen på panseret. Koster ca 2000,-. Løp og kjøp! Test før lakkering. Gi oss feedback!
heineoen Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Håpa ikke akkuratt det var meg som skulle bli prøvekaninen for dette projektet.. Må da være noen fler som har prøvd på dette? Men hvor fikk du de synspunktene du hadde fra? Har du prøvd det selv?
ChrZZ Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Jeg har nemlig lekt rundt tanken selv, og har da etterforsket en del på e46fanatics, og alle stedene jeg kom over der, skrev at det var uhyre vanskelig å bruke originalt faceliftpanser.. Samt den tråden med hun jenta som fikset det på sin bil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå