S.Nilsen Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hvilken tannhjul størrelse anbefaler du på den orion motoren jeg kjøpte av deg for best effekt?på motor og bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Rart at ikke flere har int for dette utstyret ??jeg handlet av ham og er kjempe fornøyd!er int i mere ting etter hvert har 3 biler til som trenger div. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 10, 2008 Share Skrevet Desember 10, 2008 Hei,har du en grom motor til og selge?og ett stk batteri 7,2volt skulle hatt en motor til rally bilen min og svidde den jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Hei har du noe mer utstyr og selge?Batterier,å div tuning utstyr til tt-01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 har du bilde av batteriene, trenger til min.. vet ikke helt åssen jeg trenger, har du bilde av de du selger? har noen dårlige til min nå de er lodda(6-celler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Desember 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2009 Tja, jeg har en del endel liggende enda, men det er pakket godt ned siden ingen var interessert til å gi noe for det. Kjekt og ha kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2009 Share Skrevet Desember 1, 2009 Kunne tenkt meg å kjøpe en av de tt-01 bilene dine komplett,men trenger ikke karroseri vist du ikke har å selge det. Da gjerne en bil med skikkelige kulelager,å en grom motor i.mer trenger jeg ikke Å gjerne noen bilder av den pajeroen med jule pris ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå