Mr_///M Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 http://www.bsbildeler.no/butikk/tilbud.aspx
ingard Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Ser dere har en ac-schnitzer kopi til e34 i glassfiber.. Hvordan er passformen på dette? Har du et bilde av dette på en bil feks? Edit: Har googla litt, og ser det er folk som klager på elendig passform? Er det correct?
Hyggmaister Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Mr M jobber vel strengt tatt ikke på bs bildeler, men linker til salget deres slik jeg forstår det?
ingard Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Mr M jobber vel strengt tatt ikke på bs bildeler, men linker til salget deres slik jeg forstår det? Haha, jeg bare antok det.. Jaja, noe andre som vet?
Mr_///M Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 Mr M jobber vel strengt tatt ikke på bs bildeler, men linker til salget deres slik jeg forstår det? det har du helt rett i
Astri Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 kjekke priser, men det er vel et års leveringstid da, og når du endelig får pakke iposten så e det feil varer...
Mr_///M Skrevet September 26, 2008 Forfatter Skrevet September 26, 2008 kjekke priser, men det er vel et års leveringstid da, og når du endelig får pakke iposten så e det feil varer... haha...
850i Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 Funker ikke hos meg denne sia.. Prøver å velge linken "kjøp nå", men ingenting skjer...
Hyggmaister Skrevet September 26, 2008 Skrevet September 26, 2008 kjekke priser, men det er vel et års leveringstid da, og når du endelig får pakke iposten så e det feil varer... For ikke å glemme tolkningen av ordene god/dårlig passform: God passform = dårlig passform Dårlig passform = Ubrukelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå