Mr_///M Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 http://www.bsbildeler.no/butikk/tilbud.aspx
ingard Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Ser dere har en ac-schnitzer kopi til e34 i glassfiber.. Hvordan er passformen på dette? Har du et bilde av dette på en bil feks? Edit: Har googla litt, og ser det er folk som klager på elendig passform? Er det correct?
Hyggmaister Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Mr M jobber vel strengt tatt ikke på bs bildeler, men linker til salget deres slik jeg forstår det?
ingard Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Mr M jobber vel strengt tatt ikke på bs bildeler, men linker til salget deres slik jeg forstår det? Haha, jeg bare antok det.. Jaja, noe andre som vet?
Mr_///M Posted September 26, 2008 Author Posted September 26, 2008 Mr M jobber vel strengt tatt ikke på bs bildeler, men linker til salget deres slik jeg forstår det? det har du helt rett i
Astri Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 kjekke priser, men det er vel et års leveringstid da, og når du endelig får pakke iposten så e det feil varer...
Mr_///M Posted September 26, 2008 Author Posted September 26, 2008 kjekke priser, men det er vel et års leveringstid da, og når du endelig får pakke iposten så e det feil varer... haha...
850i Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 Funker ikke hos meg denne sia.. Prøver å velge linken "kjøp nå", men ingenting skjer...
Hyggmaister Posted September 26, 2008 Posted September 26, 2008 kjekke priser, men det er vel et års leveringstid da, og når du endelig får pakke iposten så e det feil varer... For ikke å glemme tolkningen av ordene god/dårlig passform: God passform = dårlig passform Dårlig passform = Ubrukelig
Recommended Posts