compact Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 Har ett litt flaut problem med min 328 1995 modell. skal skifte toppdekselpakning, mener jeg har skrua av det meste som går ann av skruer innkludert coiler( om det skulle ha noe betydning?). Får fortsatt ikke av, noen som vet om det er noen "skjulte" skruer, eller er noe annet jeg må ta av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 sikker på at den ikke bare henger i pakningen da?prøvd å brekke forsiktig med et flattjern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet September 26, 2008 Forfatter Share Skrevet September 26, 2008 har prøvd det,med stor forsiktighet såklart... men det virker som den er løs i forkant, men det stopper i noe, Ca 10 cm lenger bak. løfter nesten hele bilen når jeg tar tak i dekselet å løfter, da henger den vel sikkert ikke bare i pakninga?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 26, 2008 Share Skrevet September 26, 2008 først skrur du av alle boltene rundt.husk det sitter helt oppe bak ledningsnettet kan være litt vanskelig å komme til den øverste med fluelrailen. så tar du ut coiler og sitter det 4 bolter inne under coilene som må av. så kan du ta av lokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå