Gå til innhold

E34.M5 diff,M5 powerflex traversforinger.Nytt senkesett++

Anbefalte innlegg

Skrevet

E34 M5 diff i veldig bra stand,gått ca 180.000km,(Bud over 3500,-)nytt ubrukt Supersport senkefjører(35-30) til 535i.Nye powerflex traversforinger til E34 M5,'85mod 728i motor komplett med alt å 5-trinns manuell. Gått ca 220.000km,normalt forbruk av kjølevæske å olje.

Skrevet

Denne diffen kjøpte itteno av meg. Jeg har kjørt pent med den i 9 år og den er i topp stand. Jeg solgte den kun pga bytte til 740 motor/kasse.Utvekslingen passet veldig dårlig etterpå.

Trenger du sperrediff til E34/32 530/535/730/735 med M30 motor passer denne bolt-on. Litt høyere turtall og bedre akselerasjon i forhold til din diff.

Eirik.

Skrevet
1000,-+ frakt for fjører.

Wolfeh: Er ikke alt for mye jobb hvis du kjøper med den mellomakselen som hører til den diffn,kapper å sveiser på m50 hardy feste.

Skrevet

Når du får montert den diffen har du noe som aldri ryker. er overdimensjonert så det holder og litt til. hehe

Hadde kjøpt fjører om jeg kunne fått de i handa nå. skal kjøre på rudskogen i morra og mangler egentlig bakfjører..

Skrevet
Hmm, Hvor mye ville det evt koste å få kjøpt alt det der og fikse det så den passer på en m50 motor? Diffen altså ;)

Skal gi deg en fin pris på mellomaksel å diff,4 lapper..andre tar fort 1000-1200,- for bare mellomakseln,det vil si at du får med den gratis hvis du kjøper diffn her.

Skrevet
hva må man gjøre med hardykoblinga for at alt skal passe på 525 93 mod?

kjører '07 volvo fh12 ;) (tippbil)

Må ha en komplett m5 mellomaksel,så kapper du av hardyfeste på 525 mellomakseln å sveiser den over på m5 akseln,bare pass på rett lengde.Så må du vel ha en annen bakstilling i tillegg siden dette er en stor diff som kun passer i bakstilling ifra:530i-535i eller m5 bakstilling,har komplett m5 bakstilling å jeg,mangler kun bremseskiver. Men egentlig ikke tenkt å selge denne m5 bakstillinga,men til den rette prisen så kan jeg vel vurdere det. Tippbil ja :) 4 akslet betongbil her med 9m3 trommel å 16 meter transportbånd.

Skrevet

Er mye pratmakere her!

Jeg gir deg 3000 for diffen. Kan komme og hente og betale snart.

Gi beskjed på PM eller TLF om det er interessant.

TLF: 91 37 64 64

mvh Bjørnar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...