Sandersen Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Vedkommende som eier denne grusome bimmern bor oppe på Skjetten Må kjør forbi denne forferdligheten vær dag Kondolerer
Jass Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 den er like ille om ikke værre i fronten. med scoop og greier. lol
///Mysild Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 liker den faktisk jeg... er en kompis som har den... ligger faktisk MANGE arbeidstimer bak den... syntes dette var å dra den litt langt! kødda!! ÆSJ!!
Ingebrigtsen Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Haha denne pleier å stå på skjetten ja.. Ser den nesten alltid står i veien der muttærn bor.. Jeg må alltid smyge meg forbi den fordi jeg klarer ikke ta øynene bort ifra den.. Føler jeg liksom blir litt flau når jeg ser den, hehe. Til og med muttærn og dama har kommentert den, og dama pleier liksom bare å legge merke til om biler er rød eller blå liksom, hehe
mrmpower Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 liker den faktisk jeg... er en kompis som har den... ligger faktisk MANGE arbeidstimer bak den... syntes dette var å dra den litt langt!kødda!! ÆSJ!! hehehehehe, genialt !!!
Mr_///M Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Er eier norsk? hva har det med saken å gjøre?
heimkokt Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 neste gang du ser den, dra av den øverste spoilern. jeg skal med glede betale skader for og få fjernet den tingen der.
Ballder Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Typisk kebabstyling...derfor jeg spør.. De er det faan meg mange hvite "kebabhuer" ute og går.
Ralph Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Det værste er at han helt sikkert synes bilen sin er dritt tøff siden alle ser på den hele tiden.. er som med ekstremt stygge damer, man bare MÅ se en gang til fordi man tror ikke det er sant skikkelig headturner den der.
S.Nilsen Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Ser denne moderat styla bmwen ofte på vei til jobb.Hvem har funnet på å dette.. Hadde det enda vært en 550 eller en M5, men på en 520?? nei og nei Tok bilde med Sony Alfa 300 i fart så beklager kvaliteten Stygg rett og slett!
Stramvaier Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Faen skulle likt å eid den der ass. synes den er så syk pen. mye råere enn en orginal en lissom . hehehe eller kanskje ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå