Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det som er flott med forum er at man kan si meiningene sine. Når man er gammel nok til å eie en bil/ha lappen, bør man tåle å høre andres synspunkt om saker og ting. Og JA andre har synspunkt om man liker det eller ikke!

F.eks hvis man har en bil som ser ut som Mel Gibsom kunne brukt i Mad Max filmene..... Ææsja!

Det var min meining :)

Sånn i bunn og grunn, så har vel ikke eier av den e39'n tråden her omhandler, bedt om noen som helst uttalelse fra noen av geeks'a her inne.

Mest sannsynlig så er ikke han på dette forumet overhodet, så alle meningene dere har om bilen, blir vel å regne som drittpreik anyway...

Kanskje prøve ei dame eller andre hobbies gutter.. ;)

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er akkurat det som er poenget Ballder. Du trenger ikke be om synspunktene til andre for å få dem. Når man som andre sier her; "Stikker seg så mye frem", kan man ikke vente noe annet. Sånn er det bare.

Og drittpreik er vell nesten selve essensen av et forum uansett :wink:

Skrevet
Er akkurat det som er poenget Ballder. Du trenger ikke be om synspunktene til andre for å få dem. Når man som andre sier her; "Stikker seg så mye frem", kan man ikke vente noe annet. Sånn er det bare.

Og drittpreik er vell nesten selve essensen av et forum uansett :wink:

Uten drittpreik, så ville det blitt rolige dager på jobb for og si det slik...

I grunn så driter jeg glatt i hele bilen (noe eieren sikkert også gjør:oops: ), og til tider i forumet her også.

Ikke mindre ville jeg droppe en lett fjært i hva andre ville mene om min bil både her inne & in real life.

Det endrer liksom ikke livet mitt.

Men blir lett underholdende lesing til tider ja. :D

Skrevet

Hvilken gruppe faller jeg inn i med min e30 da?

Jeg hater ihvertfall nesten all uorginal plastikk.

Jeg vil ikke ha m-tech.

Jeg vil ikke ha kanalskjørt,selv om dette er en bmw orginal del.

Jeg vil ha en bil hvor utseende kun er bmw orginal deler(muligens med unntak av hvite blinkers og øyelokk,som jeg ikke vet om bmw produserer).

Ønsker meg skikkelig bbs felger noe ala det 90talls bmw`er ble levert med orginalt,men vet ikke om man får disse med 4 bolt,og de koster sikkert en formue,så for øyeblikket står den på tsw hockenheim felger som jeg liker godt.

Syns 17" er akkurat passe.

Vil ha dekk/felger som fyller hjulbua mest mulig hva bredde angår.

Jeg vil ikke ha sånn corny tysker stuk,men dekk som har tilnærmet samme bredde som felger.

Valsede hjulbuer liker jeg,men har ikke dette enda.

Jeg har en s38 i den,som absolutt ikke er orginalt,og enda mindre orginalt er turbo`n som er montert på denne.

Sikkert mer også,men kommer ikke på dette i farta.

Skrevet

Hadde det vore ein M5 så hadde den sikkert tatt av... :? Men 520 nei og nei, det er nesten ikkje sant ka folk klara og gjør med BMW'ar i det heile tatt... :evil:

Skrevet

Pøsj..

Du lukter vel ikke godt? :P:lol:

Du møter meg etter å ha polert bilen i 2 timer da.. Og helst sitti i en bil minst 3 timer.. Skal lukte litt mann da..

Neida, du lukter så godt att det :P Meguiars produktene lukter jo ikke vondt heller da, som du da er innsausa i ;)

Skrevet
Hvilken gruppe faller jeg inn i med min e30 da?

Jeg hater ihvertfall nesten all uorginal plastikk.

Jeg vil ikke ha m-tech.

Jeg vil ikke ha kanalskjørt,selv om dette er en bmw orginal del.

Jeg vil ha en bil hvor utseende kun er bmw orginal deler(muligens med unntak av hvite blinkers og øyelokk,som jeg ikke vet om bmw produserer).

Ønsker meg skikkelig bbs felger noe ala det 90talls bmw`er ble levert med orginalt,men vet ikke om man får disse med 4 bolt,og de koster sikkert en formue,så for øyeblikket står den på tsw hockenheim felger som jeg liker godt.

Syns 17" er akkurat passe.

Vil ha dekk/felger som fyller hjulbua mest mulig hva bredde angår.

Jeg vil ikke ha sånn corny tysker stuk,men dekk som har tilnærmet samme bredde som felger.

Valsede hjulbuer liker jeg,men har ikke dette enda.

Jeg har en s38 i den,som absolutt ikke er orginalt,og enda mindre orginalt er turbo`n som er montert på denne.

Sikkert mer også,men kommer ikke på dette i farta.

Havner vel i orginal politiets wannabe gruppe vi to da.

Slenger på et bildet av bilen min likesågodt.

Strip it down boys!! :lol:

rm99fy1jz0p5dx1az3he.jpg

Skrevet

rm99fy1jz0p5dx1az3he.jpg

Just for the record: "Ditta va en fin E34 Ballder!" :)

God natt folkens!

Skrevet
Ser sånn ut ballder.Flott bil,selv om fargen ikke er min favoritt,så er utseende riktig.

Tro meg. Er ikke min favoritt farge heller. :roll:

eg like kvit, skal me bytta? ;)

Skrevet

Just for the record: "Ditta va en fin E34 Ballder!" :)

God natt folkens!

Takker.

Og sove godt. :D

Ser sånn ut ballder.Flott bil,selv om fargen ikke er min favoritt,så er utseende riktig.

Tro meg. Er ikke min favoritt farge heller. :roll:

eg like kvit, skal me bytta? ;)

Var det ikke for dette sneglehuset jeg har under panseret ett sted, så skulle jeg betalt penger i mellom. ;)

Hvit er jo paa nytt igjen en moderne og trendy farge :)

Får ikke følelsen av og kjøre moderne og trendy for det om denne er hvit i hvertfall. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...