Dr_S Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 x 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 x 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 hehe, vanskelig du skulle være da? Bare tanken på og skru får meg svimmel nå. På eu kontroll til Tirsdag med bilen, så får vi se om den glir i gjennom med pustehjelp også. Kan hende den blir uten turbo før jeg vet ordet av det igrunn. Får krysse fingra for deg eg då... Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Men ta det face to face har ikke du baller til? eller? typpisk norsk det der, spør du meg:) Jeg hadde gjort det samme som omtrent de fleste på dette forumet.. Masse hvisking og tisking, mens alle står i hver sin krok og sparker i grusen.. Vil si det er typisk norsk ja.. Alle har såpass mye respekt til å la være å si det in public.. Mens ingen har respekt NOK til å la være å baksnakke.. Syns ikke det er noe stress å hviske om en kar sin bil.. Flere som hvisker om min hver eneste dag.. Både positivt og negativt.. Stikker jeg frem hue kan jeg ikke forvente annet.. Når det gjelder å ha baller, så vil jeg ikke si mine er verken store eller små.. Skulle likt å se (Billedlig talt) hvor store dine er.. Du får komme bort å si hei på neste treff om du er der.. Du kjenner meg som regel igjen på bilen i avataren.. Er ikke en som bruker masse tid på biltreff, osv... Har viktigere ting har i verden jeg må tenke på. Men om du vil ta en prat så kan jeg gjerne møte deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Du får ta deg en tur på ett treff Er trivelig å treffe ansikter også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hva om vi spleiser på M5 styling til bilens eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Du får ta deg en tur på ett treff Er trivelig å treffe ansikter også.. om jeg får tid til det så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Hva om vi spleiser på M5 styling til bilens eier? Spleis heller til meg først da. Eg tar iallefall merket eg kjører seriøst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Spleiser om du spleiser på en alpinafront til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fosse1 Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Denne bilen var meget spessiell ja! hehe. Harry ;D Men da det er sagt... så syns jeg søren med folk skal få lov å bygge opp bilen sin som de selv vill... uten at 127 andre skal være så nedvergende til bilen. Min mening ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Syns søren meg de 127 andre skal få lov å mene hva de vil også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 Du får ta deg en tur på ett treff Er trivelig å treffe ansikter også.. om jeg får tid til det så... Hvilken BMW har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 Du får ta deg en tur på ett treff Er trivelig å treffe ansikter også.. om jeg får tid til det så... Hvilken BMW har du? Har en e39 520(2,2) m-sport 2003 modell med 170 hk. og en e36 sedan med m40 b18 motor. WHY? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 hehe, vanskelig du skulle være da? Bare tanken på og skru får meg svimmel nå. På eu kontroll til Tirsdag med bilen, så får vi se om den glir i gjennom med pustehjelp også. Kan hende den blir uten turbo før jeg vet ordet av det igrunn. Får krysse fingra for deg eg då... Da er turbobørsa klar for 2 nye år. Ble to 1,r feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Ska sei, gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå