Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe, vanskelig du skulle være da?;)

Bare tanken på og skru får meg svimmel nå.

På eu kontroll til Tirsdag med bilen, så får vi se om den glir i gjennom med pustehjelp også.

Kan hende den blir uten turbo før jeg vet ordet av det igrunn. :D

Får krysse fingra for deg eg då... ;)

Takker. :)

Skrevet

Men ta det face to face har ikke du baller til? eller? typpisk norsk det der, spør du meg:)

Jeg hadde gjort det samme som omtrent de fleste på dette forumet.. Masse hvisking og tisking, mens alle står i hver sin krok og sparker i grusen..

Vil si det er typisk norsk ja.. Alle har såpass mye respekt til å la være å si det in public.. Mens ingen har respekt NOK til å la være å baksnakke..

Syns ikke det er noe stress å hviske om en kar sin bil.. Flere som hvisker om min hver eneste dag.. Både positivt og negativt.. Stikker jeg frem hue kan jeg ikke forvente annet..

Når det gjelder å ha baller, så vil jeg ikke si mine er verken store eller små.. Skulle likt å se (Billedlig talt) hvor store dine er.. Du får komme bort å si hei på neste treff om du er der.. Du kjenner meg som regel igjen på bilen i avataren..

Er ikke en som bruker masse tid på biltreff, osv... Har viktigere ting har i verden jeg må tenke på. Men om du vil ta en prat så kan jeg gjerne møte deg.

Skrevet

Denne bilen var meget spessiell ja! hehe. Harry ;D

Men da det er sagt... så syns jeg søren med folk skal få lov å bygge opp bilen sin som de selv vill... uten at 127 andre skal være så nedvergende til bilen. Min mening !

Skrevet
Du får ta deg en tur på ett treff ;)

Er trivelig å treffe ansikter også..

om jeg får tid til det så...

Hvilken BMW har du?

Har en e39 520(2,2) m-sport 2003 modell med 170 hk. og en e36 sedan med m40 b18 motor. WHY?

Skrevet
hehe, vanskelig du skulle være da?;)

Bare tanken på og skru får meg svimmel nå.

På eu kontroll til Tirsdag med bilen, så får vi se om den glir i gjennom med pustehjelp også.

Kan hende den blir uten turbo før jeg vet ordet av det igrunn. :D

Får krysse fingra for deg eg då... ;)

Da er turbobørsa klar for 2 nye år.

Ble to 1,r feil. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...