kripower Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Hallo! Jeg har et problem med min E36, lyset i instrument panelet er borte hele tiden. Når jeg tar ut sikringen og setter den på plass igjen så kommer lyset tilbake, men etter en kjøretur så blir det borte igjen. Er det noen her som har noen tips? Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 prøv med ny sikring ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Nei det har jeg ikke prøvd. Har bare sjekket den som sitter der, og den virker. Men kan jo for sikkerhets skyld bytte den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 mål strømmen inn til sikringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE36Jinta Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 halla kikke Har akk samme problem på min jeg også,prøvd å bytte til ny sikring men ryker etter jeg begynner å kjøre funnet ut noe mere om dette problemet eller? Lene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Høres ut som en overledning/kortslutning i kretsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripower Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 Det er strøm inn til alle sikringene, Ingen av sikringene ryker. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Dårlig kontakt i sikringsboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå