Pedi Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Moderatoredit: Enten så må selger her fremlegge "dokumentasjon" på at dette er ekte M6-felger (og ikke replika), noe jeg betviler de er, ellers så stenger jeg tråden. ELLER... Forandre tekst i salgsannonse, slik at ikke annonsen blir missvisende. Da vil annonsen gå fortløpende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 beklager å måtte si det, men replica er replica. får slike felger til rundt 4000-4500 på interdekk f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE46seff Skrevet September 29, 2008 Forfatter Share Skrevet September 29, 2008 mulig det er replica.. eg har kjøpt de på dekk1 ... å det er bare te å ringe inn å høre selv hva de koster... disse er umulig å kjøpe under 10 000kr nye med dekk.. eg fikk til å med full rabatt på disse felgene.. å eg måtte betale nok for de.. Skal være utrolig god kvalitet disse italienske felgene... det er skal fram til er at det ligge ute på nett mange slike som er etterligninger.. men de er ikke like mine... mine er krom og svart grå mellom eikene.. mens de som blir solgt utrolig billig er kun ens farget med kun grå matt... så disse felgene er vert langt over 8... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Kjøpte to sett m6 kopi av samme fabrikat som de du kjøpte hos dekk1 ifra usa, med dekk og kom langt under prisen du gav. Men for å ikke ødlegge tråden din her så er det absolutt fine felger og det sparer jo litt bryderier å handle innenriks. Orginale M6 felger passer uansett ikke på e46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE46seff Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 I norge koster de endel... Men 8 for de er jo utrolig billig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 hehehhe m6 replicas får du i både hel alu og med den "orginale" shadow looken. en jeg kjenner kjøpte denne typen felger hos den lokale dekksjappa med dekk for 11500, med dekk, OG de var i 19. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE46seff Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 SOLGT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå