Muffins Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Liten tråd om bilen min Bilen er bare en 316i, 92modell, men grei å se på den kjøpte jeg i August 2007 av min bror (D.C.V). Da han kjøpte bilen så den slik ut Men heldighvis er brodern en mann med smak, så han skiftet blinkers. så da jeg kjøpte den så den slik ut Etter å hatt bilen i Garasjen og gjort noe små service på den, fikk den EU-godkjent, monterte nye tåkelys, fikk hentet skilter og jeg var ''on top of the world''. Men det skulle ikke ta lang tid før det smalt litt, nemlig 2 dager etter jeg hentet skiltene sa det pang. Ei slem dame rygget i meg på Andselv denne bulken skulle bli ett stort irritasjonsmoment for meg i ett halvt år, siden den slemme damen ikke ville innrømme at det var hennes skyld.. Men takket være en snill tromsøværing som heldighvis så kræsjen så fikk vi en god ende på ''dramaet'' Vinter å snø, etter å kostet bilen 40 000 ganger begynner man å bli ganske lei ;p Sommeren kom igjen, og mye vasking må til for å opprettholde gliset Denne sommeren skulle 316'en ha selskap av flere bmw'er, etter en vinter med mamma's 320DAT E46, og andre bror 320iAC og eldste bror fikk tak i sin M5 iløpet av sommeren. så fant jeg ut at nye lykter må til, så jeg skaffet meg ett par AngelEyes som jeg er godt fornøyd med, ny grill i samme slengen, kjempe fornøyd (legg merke til ''yngstebrors E30 i bakgrunden) BMW treff på Bardufoss i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Fin tetthet med Bimmer's i familien;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Fin traad det forste bildet er fra da jeg hentet den i Alta Vi prover og opprettholde den tettheten og Eneste gamlingen som er paa merscedes, skulle hatt med meg hjem en E60 saa hadde nok pipen faatt en annen lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Kul tråd. Artig med litt historie Savner den bilen litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 moro litt ot, men åssen kamera bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 hehe bruke mye forskjellig, men bruker mest ett gammelt Sanyo 3.2 camera som jeg låner fra broren min. helt vanlig camera, ellers så bruker jeg mobiltelefon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har du fler bilder av e30n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Satan for noen bilder i toppen her! Hva slags kamera og effekter i photoshop er brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 effekter i photoshop er brukt? jeg lurer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Satan for noen bilder i toppen her! Hva slags kamera og effekter i photoshop er brukt? Helt vanlig camera, egentlig ett ganske dårlig ett med 3.2megapixel. Trikset er photoshop ja justerer egentlig bare ''levels'' (ctrl+L) for å få en finere kontrast på bildet. trengs ikke mer for å få bildet til å se bra ut Har du fler bilder av e30n? Har dessverre ikke det nå nei, men kan fikses. Kanskje D.C.V har det, jeg må høre med han. må informere om at den er helt orginal og litt rusten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 justerer egentlig bare ''levels'' (ctrl+L) for å få en finere kontrast på bildet. trengs ikke mer for å få bildet til å se bra ut oki... må få meg PS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Jeg og! Hva er nyeste versjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Jeg og! Hva er nyeste versjon? Photoshop CS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Jeg har Photoshop CS2 jeg.. Funker greit det iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Jeg har Photoshop CS2 jeg.. Funker greit det iallefall.. Ja er jo det samme, er bare noen verktøy i cs3 som gjør ting litt enklere og raskere, begynte med PS 8CS selv, har CS2 også... men bruker bare CS3 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå