Muffins Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 AngelEyes i mørket Nye vinterdekk her ser du faktisk piggene, motsetning til de gamle som ikke hadde flere igjen ;p Har begynt å jobbe med sånne her og håper jeg etter å fått fagbrev kan kombinere disse to Da blir det fort en ny BMW God Stemmning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Tøft Hadde vært gøy det!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Jobber du med Lynx? Stakkars faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Tøft CoolHadde vært gøy det!? hadde nok det Jobber du med Lynx?Stakkars faen Ja jeg jobber med Lynx er ganske bra det, stor trives å greier Finnes ikke bedre helikopter i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Ja jeg jobber med Lynx er ganske bra det, stor trives å greier Finnes ikke bedre helikopter i Norge Så lenge man trives er alt fint ;D Fatter fløy SAR i Nordsjøen i 26 år, pensjonerte seg for 2 år siden...har fått min share med flyging ;D Nå bygger vi fly, et her i Norge og et i USA...fatter var lei av å riste seg gjennom lufta ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Lure på koffør de gamle dekkan dine ikke hadde nån pigga igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 rart med det der, må være en tidligere eier som har spølt ut alle piggan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Det kan vel kanskje stemme ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 tyver som har stjelt mine pigger... kan de har tatt dine også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 godt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Vært å lånt kameraet til bror din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 12, 2008 Forfatter Share Skrevet November 12, 2008 Vært å lånt kameraet til bror din? ja faktisk, ken sitt ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet November 23, 2008 Forfatter Share Skrevet November 23, 2008 Slik ser en skitten E36 fryst ned til -20 grader en søndags morgen etter en hard lørdags natt i Målselva parkert ved siden av stor saaben til leieboern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 var stygg den rusten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå