Muffins Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet April 27, 2009 Forfatter Share Skrevet April 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 316'n som har vært i familien i ca. 4år har skifta eier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Trofast sliter Men tror du gjør rett i å kjøpe en "litt" nyere bil første bud for den: Senk og skikkelige felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 det pengan rekk til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Var på gardermoen og henta nybiln igår. stor fornøyd. Ble en lang kjøre tur derfra og hjem til Målselv, har noen bilder fra turen igjennom Sverige og hjem (crapy bildekvalitet, mobil kamera) En plass mellom Gardermoen og Elverum dukket det opp en 1-serie i speilet. Etter jeg hentet brodern på terningmoen så dro vi til Elverum ''sentrum'' Rimi, fant en E36 jeg parkerte ved siden av. på tur til grensen, ble mange slakke svinger på turen og lange strekninger! Mye rosa vei i sverige GPS'n sendte oss ut på en grus vei, noe som viste seg å væren en über snarvei litt regn går unna i Sverige, litt finere fartsgrenser der iforhold til Norge Polarsirkel Akkats Kraftverk Endelig Kiruna, nå lagt ca. 1400km bak meg Vindmølle parken utfor Kiruna Nesten Hjemme, kjempe vær ute Var hjemme ca. kl 05.30 på lørdags morgenen. ca. 19 timer og 30min etter jeg startet fra Gardermoen. la bak meg ca. 1600km. Bilder av bilen da 320dat 2002' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 13, 2009 Share Skrevet Juni 13, 2009 Du var ikke i Elverum sentrum, dersom du bare var på Rema... Har handla mye øl på den butikken der! Hehe. Hvordan er 320'n på forbruk? Vurderer samme bil som du har kjøpt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2009 Okay er ikke så kjent i de traktene. Den bruker ca. 0,4-0,5 på langkjøring. brukte ca. en tank fra Gardermoen og hjem til Målselv. vet ikke på by kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Gratulerer med ny bil Skulle ønske jeg hadde det samme forbruket på landeveien som din har. En annen front, 18" kantfelger og moderat senk så er du jo egentlig i mål med den her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Brukte du ikke mer enn én tank? Tro hvor mye jeg hadde brukt med min bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Brukte du ikke mer enn én tank? Tro hvor mye jeg hadde brukt med min bil.. grattis med bil muffe så bra ut! men trenger nok en m-tech 2 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Var å inspiserte bilen hans i går Og den er veldig pen både innvendig som utvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 Takker Må bare spare litt penger så blir det m-tech pakke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Fint med ny bil, bare å spare penger nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 14, 2009 Share Skrevet Juni 14, 2009 Pen bil ja Pene bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå