tmice Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Jeg fikk en følelse (vet ikke om det stemmer) av at dekkonline ble styrt fra tyskland. Dårlig norsk på sidene, og ordrebekreftelse og kundeservice via mail gikk den veien mener jeg. Man bestiller på nettet, og dekkene blir sendt direkte fra et sentralt lager fra utlandet.- Ja, man hører jo alltid noen som kan skaffe enda billigere enn de billigste, men de er lissom ikke å oppdrive når man vil handle Kan godt hende det, men når det gjelder meg selv, så har jeg jobbet hele sommeren med å levere dekk, som har konkurert med dekkonline, å jeg har ikke hatt noen klager på det, alle som har bestilt har fått. Å det er jo derfor jeg må si nei til flere i uka som ringer eller sender melding f.eks sørfra. Har ikke tid i det hele tatt, driver helt alene, å har import som hovedsak i mitt firma
Grasatfahrer Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Se her .. er ikke noen problem å levere billige dekk fra butikk i Norge altså .. Så da er det bare opp til dekk kartell/mafian i resten av landet å justere prisene eller skaffe seg nye leverandører. Men de gidder vel ikke å stresse med det for folk kjøper billige makarooni og pong pong dekk som de selger til samme pris som en kunne fått merkedekk for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå