Turok Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 har litt problemer med kobling av anlegg nå har koblet sammen to forsterkere den ene forsterkeren blir brukt på sub og den andre bruker jeg til høytalere. men problemet er at den forsterkeren som skal drive høytalerene får ikke lyd ut på høytalerene... I det samme jeg slår på anlegget kommer det småe summelyder i høytalerene og en kjempeliten bass når musikken spilles. har koblet de på delefilther og alt... (høytalerene = DLS 160w`s skal bruke det som frontsett)... Spilleren = Pioneer avhp5000dvd Forsterker til og drive høytalerene = Pioneer 480w 4 kanals Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Greit denne tråden kom, for jeg sliter med samme med anlegget mitt, bare at jeg har bare 1 forsterker, som er til høyttalerne i hattehylla.. 2 JBL 6*9".. De kommer det ikke lyd ifra, bare bass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 er ikke greit nei vi får håpe vi snart får svar på spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 Du skriver koblet sammen forsterkere.. På hvilken måte er dem det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34owner Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 hvis du bare har 1 linjeutgang kan dette ha mye med saken å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Ole Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 har ein phoenic gold 4kanaler i min. der gjekk eg inn på hjemmesiden og fant ut kva modus den sku stå i. for vist forsterkeren sto i høypass, så gjekk signalet som kom ut og inn i neste forsterker i lowpass. var ikkje lett å få alt riktigt i min hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 kan være spilleren er instilt på hipass, slik at den ikkje sender bass signal. Eg har ikkje kjenskap til dvd spilleren til pioneer men de pioneer spillerene eg har hatt har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4ns3n Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 kjøpt rca-y kabler, da kan du koble de fra signalkablene og rett i begge forsterkerne, så fordeler på strøm og jording. Det burde funke? Hvis det bare kommer bass, har du sjekket an den ikke står på lavpass filter eller at det ikke er en monoblokk? da de som regel bare kommer med lavpassfilter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 eller at det ikke er en monoblokk? da de som regel bare kommer med lavpassfilter dette er jeg ikke enig i, de fleste monoblokkene jeg har vært borti har begge deler. så at d kan være en monoblokk med kun lowpass filter tviler jeg meget sterkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 er det en klasse d forsterker så er det som regel bare lavpass. så det er vel noe i det at mono ofte er kun lavpass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 er det en klasse d forsterker så er det som regel bare lavpass. så det er vel noe i det at mono ofte er kun lavpass. mulig at klasse D har det, men dem fleste monoblokkene jeg har vært borti har ikke hatt d, å d begynner jo å bli noen stk nå men da tok jeg vel litt feil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Fant ut av mitt problem i dag. Måtte inn på noen andre innstillinger enn de vanlige man kommer inn på når spilleren står på. Og velge at alle signaler skal sendes med linjeutgangen. Stod på bare bass fra før av. Var inne der jeg kjøpte spilleren, å fikk de til å hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå