bmw-E30 Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Ska vell heim no i veko du? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Går av imåro, 3 veke fri før eg skal på Princess i 5 veke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Ska vell heim no i veko du? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Går av imåro, 3 veke fri før eg skal på Princess i 5 veke Snadder! Kor går du iland? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Går av imåro, 3 veke fri før eg skal på Princess i 5 veke Snadder! Kor går du iland? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Går av i Hammerfest, og skal på igjen i Hammerfest. Me skal gå her oppe iallefall ut 2013 ser da ut som -Har dåke nåke fast kontrakt eller er dåke på spotten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 No e da ein 14 dagers kontrakt i danmark så etter da ana eg kje ka so skjer Digg å prøva nåke nytt no etter 2 år på ein 35 år gammal båt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Artig tråd dette! Får legge ut noen bilder av de båtene jeg har jobbet på Jobber i Eidesvik Offshore og har vært på følgende båter: Supplybåt Viking Queen Seismikkbåten Oceanic Sirius i Mexicogulfen Subsea båten Subsea Viking vest av Shetland i møkkaværet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 No e da ein 14 dagers kontrakt i danmark så etter da ana eg kje ka so skjer Digg å prøva nåke nytt no etter 2 år på ein 35 år gammal båt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Ahaa Ja greit å prøva nåke anna enn brønnbåt Artig tråd dette! Får legge ut noen bilder av de båtene jeg har jobbet på Jobber i Eidesvik Offshore og har vært på følgende båter: Supplybåt Viking Queen [ Bilde ] Seismikkbåten Oceanic Sirius i Mexicogulfen [ Bilde ] Subsea båten Subsea Viking vest av Shetland i møkkaværet! [ Bilde ] Korleis var livet ombord på Sirius då? Rolige dager? Viking Lady kom ut for å løyse oss av utpå feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Dagene på Sirius var helt konge! Sol å omtrent blikk stille hver dag i 5 uker... Soling å avslapping i badebassenget! Kunne bli litt ensformig arbeid på dekk da, mye maling til tider! Men likte meg godt der, likte mindre den reisinga, blir litt langt..Var en periode nede i Mexico (fryktelig!!) langt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Artig at noen vekket tråden her! Jeg er fremdeles ombord i Transocean Barents, tidligere Aker Barents. Vi ligger utenfor Kristiansund nå og blir vel liggende 1-2 mnd til før vi går sørover igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Noen som vet om en ledig matros jobb da? Har bare en vikar tur nå. Nett fått fagbrevet Steamer mot Esbjerg i 10knop , ETA kl 11.03 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Dagene på Sirius var helt konge! Sol å omtrent blikk stille hver dag i 5 uker... Soling å avslapping i badebassenget! Kunne bli litt ensformig arbeid på dekk da, mye maling til tider! Men likte meg godt der, likte mindre den reisinga, blir litt langt..Var en periode nede i Mexico (fryktelig!!) langt... Hørtes kjekt ut Søkte for å komma på Poseidon, men da blei Princess istadenfor Artig at noen vekket tråden her! Jeg er fremdeles ombord i Transocean Barents, tidligere Aker Barents.Vi ligger utenfor Kristiansund nå og blir vel liggende 1-2 mnd til før vi går sørover igjen. [ Bilde ] [ Bilde ] Den gikk vi ut til når jeg var på utplassering. Noen som vet om en ledig matros jobb da? Har bare en vikar tur nå. Nett fått fagbrevet Steamer mot Esbjerg i 10knop , ETA kl 11.03 [ Bilde ] Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Søkt hos Eidesvik Henrik? Vært i kontakt med Utsira for vikariat evt fastjobb? http://www.utsira.com/for-soeker/ Baggane e pakka for min del, heim imåro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Noen som vet om en ledig matros jobb da? Har bare en vikar tur nå. Nett fått fagbrevet Steamer mot Esbjerg i 10knop , ETA kl 11.03 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Prøvd hos Farstad? De har masse nybygg på gang, så det kan jo være at de trenger noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Bjarte : ja eg har snakka me dei, e i kontakt me utsira og Dal-z : Har sendt cv og sånn der te så di har meg i systemet Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 familierederiet vårt har kjøpt en 17,5 meters skyssbåt som vi nå har satt inn i rute i dalsfjorden i Sogn og fjordane. går med turister som er på rundreise Bergen-Flom.båten heter nå M/S "Christina" (Ex Bærøyskyss, fra sandnessjøen) har 2x 760Hk MAN diesel med servogear vridbare propeller [ Bilde ] Bruker denne ligge inne på Hardbakke i Solund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Off Solund er wn kjedelig plass låg der i 1, 5 måneder på verftet med båten jeg var lærling på Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHStrand Skrevet Juli 22, 2013 Share Skrevet Juli 22, 2013 Jeg jobber nå som motormannlærling ombord på kjemikalietankeren Bow Spring Hjemreise om en par dager nå fra Suez etter å ha hvert ombord siden 27. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå