6087Ristesund Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 ja det er sant, spesielt surt på sommeren da. kom hjem lille julaften fra 8 ukers tur, og skal på 5 nye uker 2.januar.. hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Off, jaja. Pengen kommer vell ikke av seg selv synest jeg å ha hørt Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 6087Ristesund reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Virker utrolig ålreit å jobbe 4 uker ihvertfall og det blir nokk sikkert fort en vane at man har 4 uker ferie. Er jo vandt med 7-15:30 og etter det når jeg kommer hjem så er jo den dagen så å si over . Frister med 4 ukers turnus der man kan komme hjem skru litt bil osv på dagtid å være med kompiser osv på kvelden og i helger osv. Noen her inne som jobber som skipselektrikker a ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 Jeg har en kamerat som jobber som skipstrikker. Han trives godt, veldig variert arbeidsdag og mange nye utfordringer. Samt han har avtale med et elektrikerfirma hjemme slik at han kan jobbe hos de når han er hjemme på fri, dersom han ønsker det. Jeg har selv jobbet på sjøen før jeg nå er begynt på skole. Livet på sjøen liker hvertfall jeg svært bra. Når du er hjemme er rn helt fri til å gjøre hva en vil når en vil. Ukene ute pleier å rase avgårde og vips er man hjemme. Klart det blir litt vanskligere med familie, men hvis alle parter er innstillte på at dette skal funke går det bra Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 28, 2013 Share Skrevet Desember 28, 2013 ja nå er jeg 20 år og har ikke mange forpliktelser så å jobbe på sjøen hadde passa ypperlig, kunne sikkert fått jobbe i land og for det elektrikker firma jeg er ansatt oss. men ser heller for meg å kjøpe en løftebukk og kjøpe inn div billige biler som ikke er bestått eu kontroll for å fikse å selge videre så man har noe å drive med når man er hjemme fra sjøen. er vell ikke så mye som skal til heller tror jeg for å bli kvalifisert til å dra på båt. kurs å sånt må en vell fikse selv og ser at imo 60 kurs koster ca 20 laken . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Min arbeidsplass nye F/TR Hopen ! Skjermbilde.PNG 969150_10151981580326093_953245226_n.jpg 1479509_10152052682406427_488687084_n.jpg Dæven døtte før en båt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Dæven døtte før en båt! Godt voksen hekktråler ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Godt å få reiseruta! Skal bli godt å hute sæ heim. God vakt, æ må kvile ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Noen som vet om en ledig matros stilling? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Du får ta deg en telefon til Eidesvik å høre! Kommer vel et nybygg nå i løpet av året om jeg ikke tar feil! Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Har registrert cv'n hos dem, får ta en tlf når jeg er komt hjem Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46sedan Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Er ikke sjømann ennå, men bodd på denna gamle goingen i snaue 2 år nå Skoleskipet Sjøkurs. (Ragnvald Jahr)Søkte faktisk lærlings plass i dag, da jeg satser på Eidesvik Satser på å mønstre på som lærling til sommer'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Greit å være lærling i eidesvik:) tok fagbrev som matros i sommer og går styrmannskole nå Skal du gå dekk eller maskin? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Noen som vet om det er lett/ helt greit å få seg jobb innen kjøling og ventilasjon på skip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe46sedan Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Går dekk, satser på styrmannsskolen etter endt lærlingstid jeg også Hva ambefaler du innenfor Eidesvik da? Seismikk, supply eller Subsea? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå