Pilsen Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2008 Huffamei, altfor få timer i døgnet virker det til, har desverre ikke hatt tid den siste 1 1/2 uken til å få gjort noe mer med detta. Meen, 400+frakt for 2 par med spredere. 500 + frakt for innsug, spjeld, fuelrail, dyser og Btr.
Nexus79 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Pilsen: Fikk du PM?? Ser de ligger i utboksen min, hmmm Så har du en mailadresse jeg kan nå deg på??
Larsinnj Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Noen som har hørt fra han i det siste? Sa til han at jeg begynte å bli rimelig lei av folk som sier at de skal sende dagen etter, å ja det var han enig i. Skulle sende ASAP! Kommet topp? Nei. Hørt noe fra han? Nei. Siste melding mottatt 11. okt! Begynner å bli rimelig irritert nå! Hvorfor legge ut ting for salg når du uansett ikke gidder å sende?
Nexus79 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Enig, prøver å få han til å sende tåkelysene jeg, men har ikke hørt fra han på evigheter.. Noen andre som har tåkelys liggende??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå