conan Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har fått meg en m50b25 non vanos, 92 mod. Tenkte og bytte olje og filter på denne samt plugger. Åssen olje annbefales og plugger? Og er det kjede el reim til register? jeg tror det er kjede og hvor ofte burde dette byttes?? Og siste spmål. hvor er sikringer-rele til sentral låsen og soltaket?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Om det er kjede behøves ikke dette å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Jeg har brukt NGK plugger og Castrol Magnatec 5-40 olje siden jeg fikk den. Går veldig bra. Det er kjede på alle M50 motorer, alle e36 rekke 6'er og alle 4'ere fra 94. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Jeg har brukt NGK plugger og Castrol Magnatec 5-40 olje siden jeg fikk den. Går veldig bra. Det er kjede på alle M50 motorer, alle e36 rekke 6'er og alle 4'ere fra 94. Hvor ofte bør man bytte plugger, og hvilke plugger burde jeg ha i en e38? Evt hvor er de billige? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Jeg kjøpte NGK fra England på ebay..billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Jeg har brukt NGK plugger og Castrol Magnatec 5-40 olje siden jeg fikk den. Går veldig bra. Det er kjede på alle M50 motorer, alle e36 rekke 6'er og alle 4'ere fra 94. Åssen ngk plugger da? Jeg har en 92 modell, så da er det mulig jeg har reim da eller? Åssen finner jeg ut det enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Om du har reim har du en m20 motor. Om du sjekker på f,eks autopower.se finnes noen bilder der. Om motoren er din på bilde i tråd innlegget mener jeg det er en m50 u vanos. Altså med kjede. Angående olje kutta jeg ut castrol til fordel for Fina First 400 5w 40.Grunnen var billigere og at tikke/rasle lyder minket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Om du har reim har du en m20 motor. Om du sjekker på f,eks autopower.se finnes noen bilder der. Om motoren er din på bilde i tråd innlegget mener jeg det er en m50 u vanos. Altså med kjede. Angående olje kutta jeg ut castrol til fordel for Fina First 400 5w 40.Grunnen var billigere og at tikke/rasle lyder minket. Okey Ja det er en M50B25 non vanos, men var en som mente den hadde reim, derfor var jeg litt usikker Hvor får jeg handlet fina first 400 hen a? Aldri hørt om den gitt Takker for svar og hjelpende opplysninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Joda , du har er reim men dette er ikke regreim. Kansje greit å bytte om den er ødelagt. (Mener du løsnet denne ved feste en nøkkel ved stramehjule ved vannpumpa og dra den litt innover). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Men Glenno, finner ikke den olja du refererte til jeg. Hvor kjøpte du fina olje hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Du har kjede. Skal byttes når det begynner å rasle. Er det en sprek motor i E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Du har kjede. Skal byttes når det begynner å rasle.Er det en sprek motor i E36? ? Plugger er NGK BKR6EK, handles feks hos mekonomen. Og olje orker jeg ikke begynne diskutere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hva lurer du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Men Glenno, finner ikke den olja du refererte til jeg. Hvor kjøpte du fina olje hen? Mener den er få kjøpt på bilekstra, price club og http://www.kcl.no/. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 Du har kjede. Skal byttes når det begynner å rasle.Er det en sprek motor i E36? Okey jepp er fornøyd med m50 motoren, en liten chip så den blir litt kjappere i mellomregisteret så blir det flott Tusen takk til alle med innlegg, da veit jeg åssen olje og plugger jeg skal gå for samt hvor dette kjøpes :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå