pengelek Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 I e38`en min så regner jeg med at det er varme i setene, ettersom det er allt annet utstyr. Saken er den at ofte når jeg kjører så blir det utrolig varmt i setene (begge seter forann) og folk i baksetet har også klagd om at det blir varmt der. Men jeg kan ikke finne noen som helst knapp som ser ut som setevarme. Går varmen i setene etter hva man setter klima anlegget på? Er knappen et veldig godt sjult sted? Synes hele saken er veldig merkelig:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Sia ingen har svar, so bumper eg denne og sender ut nokre idéer. Kanskje det er temperaturstyrt som varmen i speglene? Kanskje det går via varmetrådene i bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Takk, nei jeg vet ikke, hadde vært utrolig greit om noen som visste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worms Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 skal vel være framme under cd spilleren vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 På bilen min så har jeg ikke setevarme knapper der du har de, der har jeg bare antispinn, el rullgardin knapp og en knapp til som jeg ikke er helt sikker på hva er, men det er ihvertfall ikke setevarme knapp.. Noen idè til hvor det kan være da? Tror det er setevarme, for de blir utrolig varme av og til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ingen knapper= ikke varmeseter importerte biler har ofte ikke utstyrspakke for kaldt klima som det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Du hadde nok vist om det om du hadde hatt. Er bare å nappe opp baksetet så finner du det ut. Trenger ikke å løsne noen skruer eller noe. Hadde du hatt varme i baksetene hadde knappene vært på midtkonsollen mellom fører og passasjer setet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pengelek Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Okej, bare så rart at det blir så varmt i setene plutselig, men kan jo ha noe med kroppsvarme + skinn = varmt etter en stund:P Virker logisk det med klimaet, ettersom den er importert fra italia.. Sikkert ikke stort behov for varme i sentene der:) Takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 ja helt sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå