Astri Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 synd det ikkje var en m20b25 for den kunne du ha kasta til karmøy...
hylle Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Jeg var i trondheim senest forrige helg. Og jeg skal si deg det at det å få motorstopp/punktering midt mellom alle muskosoksene ikke er gøy!, nå skjedde det ikke meg da, men den tiden det tok over der var det eneste jeg tenkte på at bilen for alt i verden ikke måtte stoppe ellernoe galt måtte skje! se forøvrig opp for en volvos60, sivil!
rolfi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 synd det ikkje var en m20b25 for den kunne du ha kasta til karmøy... Det står en B25 på deler selges, i Haugesund. Jeg var i trondheim senest forrige helg. Og jeg skal si deg det at det å få motorstopp/punktering midt mellom alle muskosoksene ikke er gøy!, nå skjedde det ikke meg da, men den tiden det tok over der var det eneste jeg tenkte på at bilen for alt i verden ikke måtte stoppe ellernoe galt måtte skje! se forøvrig opp for en volvos60, sivil! Er Hamar-Stavanger jeg skal kjøre, og der er det ikke mye moskusokser o.l. rundt på veiene Jeg kjører ikke alene, så om noe skjer så har jeg to andre i en annen bil som kan assistere. Evt. slepe Og i den bilen er det mye rart av deler. Blant annet omtrent 76746784309 forskjellige BMW felger med dekk
fish Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 Husk fotoapparat. Du må jo selvfølgelig ta bilder og fylle på tråden.
rolfi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 Husk fotoapparat. Du må jo selvfølgelig ta bilder og fylle på tråden. Såklart Og skulle noen se meg, så er det bare å blinke og vinke Shabby, delvis hvit E21 på nesten frieksos og med original høyde og stålfelger Kan ikke være andre enn meg.
Astri Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 synd det ikkje var en m20b25 for den kunne du ha kasta til karmøy... Det står en B25 på deler selges, i Haugesund. Ja vet det, men te billigare det e te bedre e det.
Morty999 Skrevet September 29, 2008 Skrevet September 29, 2008 hadde ikek giddi å kjøpt ny reim for å sette på en sånn for å ta den av igjen.. min mening hvertfall
rolfi Skrevet September 29, 2008 Forfatter Skrevet September 29, 2008 hadde ikek giddi å kjøpt ny reim for å sette på en sånn for å ta den av igjen.. min mening hvertfall Litt drit hvis den skulle ryke. Det jeg tenker på
rolfi Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Da var jeg hjemme. Alt er bare glede Ble ikke jeg som kjørte bilen, siden jeg hadde leid varebil for å ta med deler. Var visst bare jeg som kunne kjøre den. Så det ble til at en kamerat av meg kjørte E21n og jeg kjørte Citroen... Berlingo... Alle som trodde at det ikke gikk, dere er eid. Bilen står uti gården her nå. Eneste problemet langs veien var en ettermontert sikringshylse til en ettermontert el. bensinpumpe. Den hadde litt dårlig kontakt en stund, men var bare å åpne panseret og vri litt på den så var det godt som gull etterpå. Grovjusterte forgasseren da begge de jeg hadde hadde satt seg såpass at det egentlig ikke var noe å ha på. Fylte olje 2 ganger også. Ene gangen var det rett over minimum, og andre gangen var nivået ca på midten. Fikk beskjed av han som kjørte at det var en som hilste, men hvem vet jeg ikke Det som ble skiftet før turen var bremseklosser, plugger, ledning til coilen, bremsevæske og batteri Takker også Marianne (muska) for en hyggelig handel, og at hun holdt seg oppe til vi kom innom Bilder ble det dårlig med, da vi egentlig skulle reise på lørdag men så ble det utsatt til søndag istedet. Kjørte E6/18/39, da jeg hørte rykter som snø over Suleskar.
Morty999 Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 hva sa jeg? trenge rikke bytte noe! hehe : start og kjør!
rolfi Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Litt ble jo byttet, men det var ingenting omfattende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå