Ad|oS Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Litt flere bilder av samme E36 M3 fra en annen photoshoot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 stilig det med motoren da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 Enda litt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 det var saker ja... men syntes bilen er veldig blå... ps som har skylda? eller er det denne skjermen som suger balle kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 De er ikke så blå her hvertfall, men er nok forskjell på alle skjermer uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 likte det bildet der godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Råe biler! og bilder Har du flere av E30 M3en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Feite biler begge to, men er ikke E36'en litt høy på hekken? Men hadde sikkert ikke brydd meg om akkurat det hvis jeg hadde hatt M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Er det bilde nr 2 på denne siden du tenker på som gjøre at du mener den er litt høy er det bare pga uheldig plassering Vi snakket om at det kom til å komme kommentarer på det om jeg la ut bilder slik den står der hehe Har noen flere av E30'n, men de er ikke bra nok til å legge ut etter min mening. Liker bedre å legge ut noen greie bilder enn mange dårlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Det var det bildet jeg tenkte på, ja. Ser nesten ut som hi-jackers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå