Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
så jaggu til og med halve bilen min på et bilde på bmwccn. jøss, må være første gang :) var den grønne e34 toruingen der også en 540 manuell? kul den! 8)

Takk for det Jonner'n!

Det er min 540iT med original manuell ja! Hentet den for 2 uker siden i morgen. Storfornøyd. Den trenger litt småshine men ellers er den ganske så bra.

Skrevet

Jeg har hatt meget lite tid til å gjøre noe med denne siden jeg fikk den. Men det kommer. Etter hvert :) Har foreløpig bare vasket utvendig, støvsuget innvendig og fjernet blå solfilm på ruter. Men det gjorde litt bare det.

Skrevet
Ser liksom ikke helt poenget med å dra på treff med gørrskitten bil ;)

Spør du meg, så er poenget med å dra på treff det sosiale. Har jo sett 99.9% av bilene før, og mange av de ser man kloner av på veiene hver eneste dag. Bedre å møte med skitten bil enn å ikke møte.

Så absolutt, ikke misforstå. Det sosiale står selvsagt i fokus, men like viktig er også å vise frem bilen sin og på den måten kanskje inspirere andre?

Noen er vel mere nøye enn andre muligens..

Skrevet
Ser liksom ikke helt poenget med å dra på treff med gørrskitten bil ;)

Spør du meg, så er poenget med å dra på treff det sosiale. Har jo sett 99.9% av bilene før, og mange av de ser man kloner av på veiene hver eneste dag. Bedre å møte med skitten bil enn å ikke møte.

Så absolutt, ikke misforstå. Det sosiale står selvsagt i fokus, men like viktig er også å vise frem bilen sin og på den måten kanskje inspirere andre?

Noen er vel mere nøye enn andre muligens..

Støtter oppunder den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...