Morty999 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 tviler på att noen av dere har sett min før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 så jaggu til og med halve bilen min på et bilde på bmwccn. jøss, må være første gang var den grønne e34 toruingen der også en 540 manuell? kul den! Takk for det Jonner'n! Det er min 540iT med original manuell ja! Hentet den for 2 uker siden i morgen. Storfornøyd. Den trenger litt småshine men ellers er den ganske så bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 orginal manuell også? heldigris.. sleng ut en skrytetråd da, med noen bilder av gliset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg har hatt meget lite tid til å gjøre noe med denne siden jeg fikk den. Men det kommer. Etter hvert Har foreløpig bare vasket utvendig, støvsuget innvendig og fjernet blå solfilm på ruter. Men det gjorde litt bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ser liksom ikke helt poenget med å dra på treff med gørrskitten bil Spør du meg, så er poenget med å dra på treff det sosiale. Har jo sett 99.9% av bilene før, og mange av de ser man kloner av på veiene hver eneste dag. Bedre å møte med skitten bil enn å ikke møte. Så absolutt, ikke misforstå. Det sosiale står selvsagt i fokus, men like viktig er også å vise frem bilen sin og på den måten kanskje inspirere andre? Noen er vel mere nøye enn andre muligens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Noen er vel mere nøye enn andre muligens.. Muligens? hehe. Det var vel strengt talt en ganske sterk underdrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Ser liksom ikke helt poenget med å dra på treff med gørrskitten bil Spør du meg, så er poenget med å dra på treff det sosiale. Har jo sett 99.9% av bilene før, og mange av de ser man kloner av på veiene hver eneste dag. Bedre å møte med skitten bil enn å ikke møte. Så absolutt, ikke misforstå. Det sosiale står selvsagt i fokus, men like viktig er også å vise frem bilen sin og på den måten kanskje inspirere andre? Noen er vel mere nøye enn andre muligens.. Støtter oppunder den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Muligens? hehe. Det var vel strengt talt en ganske sterk underdrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå