Vegard Selvaag Hansen Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Bmwccn arrangerer høstmønstring i Oslo søndag 12 Oktober kl.11. Håper Bmw-eiere møter opp til dekksparking:-) Premiering av Peoples Choice. 1-2-3plass. Arrangementet er gratis.Kunn parkering av Bmw. Link http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=478721 VELKOMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 må nesten ta en titt da siden jeg gikk glipp av våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Dette skal jeg prøve å stille opp på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Se her ja...fryktet nesten at det ikke skjedde noe mer i år etter Våler, som jeg ikke kunne stille på...bra tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Se her ja .......Qult jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Jeg kommer som alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 jeg kommer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Bortreist... Igjen... Men veldig bra tiltak! Håper det blir en fin dag for dere som får tatt turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 jeg stiller opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 noen som kjører fra sarp eller llangs e6 som jeg kan henge meg på på veien? aner ikke hvor det er gett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 kan jo henge med meg fra korsegården da... jeg kjører fra Drøbak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er man nødt til å være BMWCCN-medlem for å være med, eller er det bare å møte opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Er man nødt til å være BMWCCN-medlem for å være med, eller er det bare å møte opp? Bare å møte opp Og det er også mulig å melde seg inn på mønstringen (hint, hint ) Sparer fort inn det på deler hos f.eks. GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 hmm..for engangs skyld skal sjuern min også være med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 kan jo henge med meg fra korsegården da... jeg kjører fra Drøbak kanskje det ja. må se ann hvordan timeplan ser ut den dagen først:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå