Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har jeg kjøpt. :D Skal hente på søndag, blir vel mulig vinter bil, om biltilsynet er på god fot den dagen jeg skal vise den. :D Håper det går fint, uten for mye greier. Bilen blir til salgs igjen, hel eller i deler. :D

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nok en jævla userøs dust. Ble enig med Path å kjøpe bilen for 12 000,- Førte over 2000,- kr i hånd penger. Han sa det ikke var heftelser på bilen. Fant ut at det var 2910,- kr i skyldig årsavgift. Da snakket vi sammen å ble enige om at vi tok halve års avgiften hver. Hadde avtale å hente bilen på søndag. Så får jeg en sms om han lurer på om konto nr mitt ??? Så ringer jeg han, å han nekter å selge bilen til meg pga jeg har pruta for mye. Har mulig solgt motor å gir, så da blir jeg liksom useriøs..... :evil:

Skrevet

Hva i helvete er det her for en trend, er visst inn og juge å kødde angående salg. Er man enige, ja, da er man enige, kan ikke trekke seg å surre da

Skrevet

Trodde ylindgren hadde trekt seg, for fikk ml om at hvis jeg fremdeles ville ha den var det bare og hente den og seff ta med penger...

Bilen er værtfall i mitt eie nå....

Så hvis noen trenger deler send meg en pm

Skrevet
Hva i helvete er det her for en trend, er visst inn og juge å kødde angående salg. Er man enige, ja, da er man enige, kan ikke trekke seg å surre da

Er noe som heter at muntlig avtale er like binnende som skriftelig, men noen er bare useriøse på dette forumet, dessverre.

Skrevet
Trodde ylindgren hadde trekt seg, for fikk ml om at hvis jeg fremdeles ville ha den var det bare og hente den og seff ta med penger...

Bilen er værtfall i mitt eie nå....

Så hvis noen trenger deler send meg en pm

Trekt seg?? Hadde ført over 2000,- kr jeg. Har du fått opplyst om at der er skyldig år avgift? Da burde du ikke levere salgs melding, om du bare skal hogge den. For får ikke vrakt panten for denne bilen. Er det mulig å få vite hva du ga for bilen? Å hva han Path har nevnt til deg?? Kan ta det på PM, kansje.?? Takker for svar: :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...