Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det påbudt og ha varseltrekant i bilen ? Jeg har hatt bilen inne til Eu godkjenning og fikk ikke anmerkning på det, mens en kompis av meg fikk... Hva er riktig ?

Skrevet

Mye forskjellig praksis her, men er påbudt ja.

Fikk selv bare en 1'er feil på det da jeg viste 5'ern hos et ikke-merke versted.

Men gikk til innkjøp alikevel, aner jo aldri når man kan få bruk for det :)

Skrevet
Ja, hva er det med refleksvest? Leste noe om det på en bensin stasjon for ikke så lenge siden. Er det blitt påbudt?

Det er vel påbudt, men det gis ikke bot hvis du ikke har.. Slik jeg forstår det..

Skrevet
Ja, hva er det med refleksvest? Leste noe om det på en bensin stasjon for ikke så lenge siden. Er det blitt påbudt?

Dette må virkelig passes på hvis du skal kjøre i utlandet. Fort gjort å få en ganske så høy bot i f.eks østerrike og slovakia

Skrevet

jeg vet flere inkludert meg selv som har fått 1'er feil på eu.kontroll for refleksvest, man får også bot hvis man mangler. 750kr elns.

Har også hørt det som camxer sier at noen land har noen ekstra drøye bøter for dette. Så ingen grunn til og ikke kjøpe en for en 50'lapp. Billig investering da man får mange vester/pils for boten på 750kr :beer: hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...