Gå til innhold

Bedre BMW Gjør Det Selv (DIY) finner du ikke, verdt å se

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant dette bmw diy på nettet som tar for seg det meste som har med bmw å gjøre, alt fra karosseri, interiør, elektrisk og diverse.

Det forklarer :) det meste som blir spurt om her inne på teknisk, jeg har lest igjennom alt sammen og har høstet masse nytte av dette alerede :)

Masse bra løsninger på det meste av problemer +++

Kos dere :)

http://www.bimmerdiy.com/dir/e36

Skrevet
Er det bare hos meg, eller er det noe galt med linken? :o

Det var ikke deg men meg, linken er nå rettet.

PS "CityBeat" selv om denne er nevnt tidligere så må vi huske på at flere kommer til i forumet vårt, i tillegg så besvarer denne linken det meste som blir spurt etter på teknisk forum.

Bumper vel denne en del ganger i uken :)

Skrevet
Istedenfor å bumpe støtt og stadig kan du heller spørre om gunnar kan ordne en enklere løsning?

He he :) Hei Gunnar, kan du ordne en enklere løsning :)

Skrevet

hvorfor bumpe denne? link til dette stede ligger jo på bimmers siden hele tiden. se i høyere hjørne under "diverse linker" trykk på online etk så på BMW DIY write-up catalog så vips er du der. dette har vel ligget her så lenge jeg har brukt forumet

Skrevet
hvorfor bumpe denne? link til dette stede ligger jo på bimmers siden hele tiden. se i høyere hjørne under "diverse linker" trykk på online etk så på BMW DIY write-up catalog så vips er du der. dette har vel ligget her så lenge jeg har brukt forumet

Ja ja :) dette viste jeg ikke, har vel ikke saumfart forumet nøye da, men det er jeg sikkert ikke alene om 8) så ikke ut som "Kobar" og "Driftking" var klar over denne heller :)

Som du og skriver "Bmwfanatic" det er tanken som teller :) har ingen ting med genial å gjøre, finner jeg noe så legger jeg det ut her på forumet 8) men skal passe på å sjekke hva som er her fra før så jeg ikke "driter" meg ut på nytt 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...