Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Blir vel ikke noe mindre tøff denne her en den oransje M3en du bygde. digger utsende på den med bur osv invendig. blir denne og se på vårmønstringen eller?

Skrevet

Voila!

bqjotqy1gsmcbv1bco7b.jpg

3c12msfngeeg83jz8w9u.jpg

2g2gy3opcc41uw5k6236.jpg

Hehe, litt moroklump må man jo være ;)

Stolene er kjøpt på BS Bildeler, topp service der. Har også bestilt understell der, men ikke kommet ennå. Vet ikke vekten på de, men de er veldig lette.

Når er vårmønstringen forresten? Er med jeg, om bilen er klar til da :)

Denne fargen heter Marrakersch braun og er bla. å se på BMW X1 og 2010 1-serie :)

Det er det dere får i denne omgang, full dekning av hele bilen når den er ferdig montert. Verste jeg vet er å vise fram et halvferdig produkt...heheh

Skrevet
Da har jeg fått beskjed om at bilen er ferdig lakkert. Henter den i fire tiden. Er rimelig spent nå, for å si det sånn!

Så for å avreagere litt så har jeg ryddet litt i garasjen og prøvemontert turboene på "reserve"motoren ;)

fxg7vxmpfx40t6eqodi0.jpg

1xj4lfu1fzn94viy5x6y.jpg

hoho :applause:

sånne bilder liker eg!

Skrevet

Nei så dææææven! :D

Den marakesh fargen er deilig! Kommer til å se knall ut da du får bilen sammen med polert bur og Futuraene på!

Gratulerer med sprekt fargevalg! :)

Edit; Vårmønstringen er på Valle Hovin, som regel første helga i Mai.

Skrevet

Takker så meget alle sammen! :wave:

Artig at det er flere som har trua på fargen. Tør påstå at jeg har den eneste E30 i Norge med Marrakesch brun iallefall.

Kan si at denne fargen satt langt inne. Tanken var jo først Diamantsort, men så tenkte jeg at, faen. Den fargen er det jo flust av. Så kikket jeg tilfeldigvis på brosjyren av BMW X1 som jeg plukket opp etter en prøvekjøring hos BMW. Det var da jeg så denne fargen og falt for den direkte.

Nå skal det sies at jeg aldri har studert denne fargen i live, så det var en sjanse å ta. Men har de siste månedene sett for meg bilen i denne fargen, og med buret og Futuraene så tror jeg det kan blir riktig så bra :)

Har montert fronten nå og fortsetter litt imorgen....bare kosejobben å sette sammen nylakkerte deler og se framgangen.

Skrevet

Jeg synes ikke at du kunne ha valgt en bedre farge :)

Sett et par X1 i denne fargen, og synes den er helt rå. Går fra mørk, nærmest sort i mørket tenker jeg til den skarpe brun/bronse metallic fargen i ordentlig lys som på det første bildet du posta.

HVis du skal på vårmønstringen så blir jeg nok nødt til å ta meg en tur, for dette er en bil jeg vil se ferdig med mine egne øyne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...