Torek Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 Gromt!! Hahaha..kan jeg låne ny-hjula litt også????
Sund.M3 Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 denne bilen er bare helt hinsidig fet! uten tvil en av norges fineste e30er, gleder meg til og se mer av dette kunststykke av en bil
anders87 Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 En sabla dyr, men nødvendig oppgradering Frank..! Godt med litt bedre plass i garasjen også tenker jeg?
FTE Skrevet April 13, 2011 Forfatter Skrevet April 13, 2011 Hehe, sorry, Tore, men du har nok ikke gromme nok felger som disse å byttelåne gitt SundM3: Takker så mye Ja, Anders, er litt bedre plass her nå, eneste en oljeflekk som ligger midt på gølvet her nå , hehe. Takk for det, M3 Yngve, men skal ta en skikkelig vask på resten av understellet før jeg blir fornøyd. Skulle nesten vært opplakkert igjen, men kan vel ikke gjøre det etter hver sesong heller Michael-B: Sitter et 40mm senkesett fra GS Bildeler, med TUV. Er Supersport tror jeg, husker ikke i farta. Bak har jeg justerbare gule Koni.
winchester Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Edit FTE: Slettet innlegget hans, han har flere liknende innlegg andre steder, bare tull alt sammen. Moving on!
Jørgen Lie Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 Fa*n Frank, du har jo handla samme sommerfelger som jeg venter på!!!!!
stensheim Skrevet April 14, 2011 Skrevet April 14, 2011 jævla fin bil! fargen kler jo E30 perfekt! er fargen hentet fra nyere bmw?
FTE Skrevet April 14, 2011 Forfatter Skrevet April 14, 2011 Shait, Jørgen. Det var noe drit, men skjønner hvorfor du valgte disse hjulene, de er jo bare tits Stensheim: Takker så mye. Fargen er fra BMW X1 ja.
KalMar Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Er det noe liv her? kommet noe videre i prosessen ?? Hvordan er det du har gjort det med olje ånding/ catch tank ??
mxsondre Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Kjøpt inn nye bremser bak, montert de idag Sånn blir det foran Her er den knekte skruen i kalipperen De jobber med å sende en ny opp til meg, håper å ha den i slutten av uka om jeg er heldig. På det første bilde er det gammle bilen til han Christian Baklie som man ser så vidt av ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå