Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Joakim H: De må jeg få tak i først, håper jeg har et sett på hånden nå. de skal uansett ikke på før alt er lakkert ;)

ZhilleN: Takker :) Du kommer nok ikke til å se den i år, men neste år er det nok muligheter ja.

Ellers lurer jeg litt på å få tak i et bagasjelokk til. Et som det ikke har sittet spoiler eller vinge på. For da kan jeg evt bytte om litt hvis jeg blir lei M-tech II-vingen.

På en måte har jeg lyst på full M-tech II men på den annen side blir bilen litt cleanere uten.....

det er bra:O:D får man ikke kjøpt det på koed da?:S hehe må se hvordan du monterer det:O lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det:D

-Joakim

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, felgene er ubrukelige uten de adapterne. Er vel ET35 som er originalt på E30, er det ikke..?

Hmm..jeg går ut ifra at du mener at ET blir 15 MED adapterne? Hvis ikke får de jo ikke plass i havet engang :)

Skrevet

Leif harald: Hmm, kan ikke se hvor den skal sitte jeg altså...er jeg dum eller!? For ABS enheten skal jo ha strøm, skal den ikke? Hehe.

Torek: De er ET 15 uten adaptere. Samme som med 9x16" Borbetene jeg har liggende, de går heller ikke på uten 15mm spacer. De går borti justeringsmutter og fjær på coiloversen.

Ellers har jeg tenkt på dekk, lurer litt på 205/40 foran og 225/35 bak. Skulle bli greit strekk det ;)

Skrevet

Da driver jeg å monterer alarm på kjerra. Men den skal kobles til sentrallåsen...og den funker ikke. Og jeg kan si det først som sist, jeg har null peiling på bil-elektronikk ;)

Noen som kan gi meg en pekepinn på hvor jeg skal begynne å lete? Alle sikringer er ok. Noen prater om "komfortmodulen" eller noe sånt, hva er det og hvor finner jeg den? Får jeg sentrallåsen til å funke så skal jeg nok klare resten :)

Skrevet

Sjekk at du har spenning (12V) inn på sentrallås reelet til å begynne med. Der va det brudd på min. Hentet da ny forsyning fra en reserve pole inn under rattsatmmen (der er tilegnet 12 V reservepoler) istedet for å begynne å rive opp ledningsnettet for å finne bruddet.

• 2 weeks later...
Skrevet

En liten update igjen da. Fått gjort litt innvendig nå, begynner å bli ferdig:

qzxld1uor1pig60i6hkb.jpg

Morsomt å sitte å polere for hånd med Autosol. Litt ømme fingertupper nå for å si det sånn ;)

gvfcqp1pht89fj3rcc7s.jpg

Skal borre hull til bassrefleks-rør i midten av seteryggen, da basskassa blir sittende inntil i bagasjen. Vet bare ikke størrelse ennå.

Ellers har jeg fått kloa i original M-tech II skjørter og paneler. Så nå har jeg komplett original M-tech II plast 8)

22qxyrbvmer0hrc833hd.jpg

Skrevet

ser veldig bra ut FTE, ser du har et litt annet budsjett enn det jeg har :P men moro er det uansett, gleder meg til å se bilen din på veien. satser på lufting til våren du og?

Skrevet

Joakim H: Halvbur er tøft det også, jeg kan ha det selv også, bare å skru løs og fjerne A-stolpen det ;) Tenkte litt på bakseter jeg også, men er jo bare å fjerne platene og sette inn setene hvis jeg blir lei.

brenni: Takker, gleder meg som en unge selv jeg. Min blir ferdig i april hvis alt går etter plan. Så til sommeren får vi ta et mini-treff på Jessheim da vettu ;)

Ellers har jeg bestilt meg dekk idag, det ble Falken 205/40-17 foran og 225/35-17 bak. Skulle gi greit strekk det 8)

Skrevet

Da har jeg nok en gang lest gjennom hele tråden, å kan vel si d sånn at du gjør alt på den måten jeg også ville gjort det!! Blir jo en herlighet når du får denne komplett ferdig..8) For å si det mildt så gleder jeg meg til jeg er ferdig på Fagskolen å kan begynne for fult med hobby igjen!

Må få ut bilder så fort du får dekk(strekk) på hjula dine.;)

Skrevet

Ellers har jeg bestilt meg dekk idag, det ble Falken 205/40-17 foran og 225/35-17 bak. Skulle gi greit strekk det 8)

Nice, ca samme dekk dim som meg da bare jeg har 16" blir spennende å se hvordan det blir med 225 bak, bør vel gå fint :)

Skrevet

Du skulle hatt en basser med fronten ut av platen, sånn at kassen stikker innover i bagasjen.. Om du skjønner hva jeg mener :)

Tror det hadde blitt bedre enn bare bassrefleksrør der ;)

Skrevet

Takker folks ;) Skal få ut bilder så fort jeg har fått på dekk.

Hadde vært litt kult med basser ut i coupeen, men blir litt for "obvious", jeg vil ha det litt skjult på en måte, og et refleksrør blir akkurat passe tror jeg. Skal ikke ha et konkurranse-anlegg heller, jeg vil bare ha litt mer bass enn et vanlig anlegg gir. Er ikke så storforlangende når det gjelder anlegg seh ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...