anders87 Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Hvor store er felgee dine foresten, og hvilke dekk og bredde brukte du? Det står på forgje side Falken 225/35-17 og 205/40-17 på 8,5" og 10" felg Var det problem å få på de dekka? Jeg vurderer denne dekkdimmen selv Aha, bare jeg som var litt for lat igår da skjønner jeg Men takk for infoen, var pen strekk, ikke for mye og ikke for lite.
G-RACING Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Skammtøft! Har samme felgene sjøl som jeg skal bruke på min "M3", må først få en skikkeleg omgang restaurering. Er dette 4*100 felger?
FTE Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 Hehe, takker, hyggelig å høre at det var flere enn jeg som synes jeg traff med dekkdimmen G-RACING: Har du 10x17" og 8,5 du også eller? Dette er 4*100 bak men ikke foran. Der fikk jeg med en adapter på 15mm som fungerer både som spacer og boltsirkel-endring. Tror det er 4*108 eller noe foran.
Just-turbodiesel Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 veldig tøft stuk på hjula dine! lurte bare på hvor mye spacing du har foran og bak? har hjul i omtrent akkurat samme dim skjønner du.
G-RACING Skrevet November 16, 2009 Skrevet November 16, 2009 Ja, stemmer det, 10x17" og 8,5. Går å tenker litt på gullfargede skruer, men er litt usikker på om det blir feil..
FTE Skrevet November 16, 2009 Forfatter Skrevet November 16, 2009 G-RACING: Gullskruer er dritpent på bil med nøytral farge, f.eks hvit eller svart. Så en gang Felgen Garage solgte noen helt høyglanspolerte Futura ("eikene" også) med gullskruer, men det ble nesten litt mye bling, hehe. BMW-745iA: Foran har jeg en 15mm spacer, bak er det ingenting.
FTE Skrevet November 24, 2009 Forfatter Skrevet November 24, 2009 Noe nytt her eller? Hehe, i motsetning til hos deg har det vært ganske stille her egentlig, bare drevet litt smått med interiøret. Fått inn gulvteppet igjen, det var ikke like lett som å ta det ut for å si det sånn. Brukte vel 1 time for å få det ordentlig på plass. Ellers jobber jeg med det estetiske baki bagasjerommet, har kjøpt kunstlær på rull som jeg skal trekke teppe og sidepanelene med. De sidepanelene tror jeg blir vanskelige, for dette kunstlæret er ikke mye tøyelig. Ikke sikkert jeg får det bra til, men skal gjøre et ærlig forsøk Basskassen skal forøvrig også trekkes i samme stoff.
winchester Skrevet November 24, 2009 Skrevet November 24, 2009 Du må legge ut bilder av resultatet, skal gjøre det samme med mitt! : )
pål Skrevet November 25, 2009 Skrevet November 25, 2009 Brukte høytrykkspyler med varmt vann og avfetting på gulvteppet mitt. også brukte jeg noe tekstilrens på sprayboks. Noe skum lignende greier. Syntes det fungerte fint. Sorry fikk ikke med meg den siste oppdateringen.
FTE Skrevet November 27, 2009 Forfatter Skrevet November 27, 2009 Winchester: Jepp, skal gjøre det pål: Brukt også sånn skum på boks, fungerte egentlig helt greit. Ble litt forandring på planene baki bagasjen, jeg har gått for å bygge opp sidene med sponplater og trekke de i skinn istedet for å trekke de originale sidepanelene. Drev på igår kveld og fikk bygd en basskasse, plate i bunn av bagasjen pluss sidene. Tror det kan bli tøft når jeg får trekt det i skinn
Heen Skrevet November 27, 2009 Skrevet November 27, 2009 Hvorfor har ikke jeg sett dette prosjektet før da? Hmm.. Utrolig flott gjennomført, godt å se at det er flere som går grundig til verks. Står du fortsatt fast på sentrallås? Jeg har gjennomgått hele mitt system og montert fjernstyrt defa, så bare spør Dette prosjektet må følges med på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå