Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor store er felgee dine foresten, og hvilke dekk og bredde brukte du?

Det står på forgje side :wink:

Falken 225/35-17 og 205/40-17 på 8,5" og 10" felg :D

Var det problem å få på de dekka? Jeg vurderer denne dekkdimmen selv 8)

Aha, bare jeg som var litt for lat igår da skjønner jeg :P

Men takk for infoen, var pen strekk, ikke for mye og ikke for lite.

Skrevet

Hehe, takker, hyggelig å høre at det var flere enn jeg som synes jeg traff med dekkdimmen ;)

G-RACING: Har du 10x17" og 8,5 du også eller? Dette er 4*100 bak men ikke foran. Der fikk jeg med en adapter på 15mm som fungerer både som spacer og boltsirkel-endring. Tror det er 4*108 eller noe foran.

Skrevet

G-RACING: Gullskruer er dritpent på bil med nøytral farge, f.eks hvit eller svart. Så en gang Felgen Garage solgte noen helt høyglanspolerte Futura ("eikene" også) med gullskruer, men det ble nesten litt mye bling, hehe.

BMW-745iA: Foran har jeg en 15mm spacer, bak er det ingenting.

Skrevet
Noe nytt her eller? :D

Hehe, i motsetning til hos deg har det vært ganske stille her egentlig, bare drevet litt smått med interiøret. Fått inn gulvteppet igjen, det var ikke like lett som å ta det ut for å si det sånn. Brukte vel 1 time for å få det ordentlig på plass.

rle6940u8wgvwdveaegs.jpg

Ellers jobber jeg med det estetiske baki bagasjerommet, har kjøpt kunstlær på rull som jeg skal trekke teppe og sidepanelene med.

qjbc9teogh8hdpio0ppg.jpg

lalqz7ljl06px73h0z9s.jpg

De sidepanelene tror jeg blir vanskelige, for dette kunstlæret er ikke mye tøyelig. Ikke sikkert jeg får det bra til, men skal gjøre et ærlig forsøk ;) Basskassen skal forøvrig også trekkes i samme stoff.

Skrevet

Brukte høytrykkspyler med varmt vann og avfetting på gulvteppet mitt. også brukte jeg noe tekstilrens på sprayboks. Noe skum lignende greier. Syntes det fungerte fint.

Sorry fikk ikke med meg den siste oppdateringen.

Skrevet

Winchester: Jepp, skal gjøre det ;)

pål: Brukt også sånn skum på boks, fungerte egentlig helt greit.

Ble litt forandring på planene baki bagasjen, jeg har gått for å bygge opp sidene med sponplater og trekke de i skinn istedet for å trekke de originale sidepanelene. Drev på igår kveld og fikk bygd en basskasse, plate i bunn av bagasjen pluss sidene. Tror det kan bli tøft når jeg får trekt det i skinn :)

Skrevet

Hvorfor har ikke jeg sett dette prosjektet før da? Hmm..

Utrolig flott gjennomført, godt å se at det er flere som går grundig til verks.

Står du fortsatt fast på sentrallås? Jeg har gjennomgått hele mitt system og montert fjernstyrt defa, så bare spør :)

Dette prosjektet må følges med på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...