FTE Skrevet November 28, 2009 Forfatter Skrevet November 28, 2009 Heen: Takker for det Har egentlig lagt det litt på is, måtte skjøte to kabler ved dørkontakten på førersiden, pinnene i kontakten var knekt. Og knotet noe svært med å få det sammen og i prossessen knakk jeg en selv Etter det har jeg ikke sett på det. Men er nok noe galt ett eller annet sted for istad startet jeg bilen og testet både vinduer og takluke, ingen av delene funker Sikringen er hel også... Så kan nok hende jeg kontakter deg om ikke lenge Ellers har jeg ryddet garasjen idag, må gjøre plass til bruksbilen også. I den anledning fyret jeg opp bayeren og kjørte den ut : Er nok siste gang den er utenfor garasjen før den skal i lakkboksen Holdt på nedi bagasjen hele torsdagen, fikk bygd meg en basskasse, og litt tilbehør Blir artig å se det ferdig med skinntrekk på tror jeg. Nå skal jeg ta meg noen øl tror jeg....jepp!
winchester Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Rått! Skulle nesten bygd en slik kasse selv, men da mister jeg muligheten til å bruke den ubrukte M-tech matten jeg kjøpte tidligere i sommer. Gleder meg å se det med skinntrekk!
docmeter.no Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 Hei Først må jeg si dette er et grundig og godt stykke arbeid. Har lest denne tråden med stor int og høy hyggefaktor Selv har jeg etter mange år igjen kjøpt E30 da jeg fortsatt syns det er noe av det mest estetiske BMW har lagd. En lite kommentar til dette med tepperens: Har selv smått begynt å restaurere min egen E30 cab og teppene der så virkelig ut som om de bare kunne kastes... helt totalt ødelagt var de.. Prisen på nye tepper fikk meg til Larvik Bilpleie som sa de skulle få de bra igjen.. Vet ikke hva de har brukt, men de ble nesten som nye, helt rått faktisk. Om du vil kan jeg formidle telefon nummer via PM Stå på dette er skikkelig inspirasjon docmeter.no
Joakim H Skrevet November 28, 2009 Skrevet November 28, 2009 fy flate:P strøkent bagasjerom:P hehe men lurer nå litt på det med skinn:P blir sikkert bra:D stå på fått mtech dørpanelene enda?:D
Heen Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 Ser bra ut dette Hva heter original fargen på bilen, og hvilken farge er planen ?
FTE Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 docmeter.no: Takker for det. Bra det er flere som liker E30, har selv hatt 8 stk, med denne Digge biler. Ang. teppet så er det lagt inn i bilen igjen, renset det èn gang, men tar det nok en gang til før jeg monterer seter. Det hjalp ganske bra med sånn interiør-rens skum på boks faktisk. Lykke til med din E30 Joachim H: Takker, synes det ble bra selv. Må bare finne en smart måte å feste de kassene på sidene. Dørpaneler og skjørt er i hus, så M-tech II stylingen er nå komplett Heen: Takk Originalfargen på denne bilen er Diamantscwarz metalllic og det skal den bli igjen Nå har den en Audi gråfarge og før det var den blå...har nesten vært igjennom hele fargekartet denne bilen, men nå skal den få sin originale farge igjen
Joakim H Skrevet November 29, 2009 Skrevet November 29, 2009 hvor fikk du kjøpt skjørtene? brukt eller nye?
FTE Skrevet November 29, 2009 Forfatter Skrevet November 29, 2009 hvor fikk du kjøpt skjørtene? brukt eller nye? Kjøpte de brukt her på forumet. Bilde av de på side 11
FTE Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 Har et problem med det elektriske på bilen nå, etter jeg har montert den sammen igjen, ingenting fungerer! Ingen vinduer, heller ikke takluke. Sentrallåsen er også fraværende (det har den vært hele tiden egentlig). Ifølge troubleshootingen jeg har fått til sistnevnte, skal det søkes feil fra "control unit connector" Hvor befinner denne seg? Slik ser det ut over benplassen på førersiden: Noen som vet? Nesten så jeg har lyst til å bygge om til manuelt Winchester: Joda, har gjort litt, men venter på element og forsterker før det er ferdig. Har en kompis som har bygget noen konkurranseanlegg som skal hjelpe meg å finne riktige delene, er litt grønn på akkurat den fronten, så kassa står igjen Men har trekt ferdig bunnplate og sidene. Edit: Jeg og falkeblikket mitt Sikring 28 hadde røket, fant det ut da jeg målte over. Den så hel ut. Er dette til el.vinduer og takluke?
andyE30 Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 uff, dette så rotete ut, jeg ville brukt manuell iallefall;)
FTE Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Skrevet Desember 13, 2009 må varme app ut for å ta ut gulv teppet? Nei, jeg måtte ikke ut med mitt iallefall.
e30 tic Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 må varme app ut for å ta ut gulv teppet? Nei, jeg måtte ikke ut med mitt iallefall. flott. takker
winchester Skrevet Desember 13, 2009 Skrevet Desember 13, 2009 Framsetene og hele midtkonsollen er det eneste som må ut for å få ut gulvteppet. Må vel også skru opp en bolt som fester beltet på hver side. Har du bilder av kassen FTE?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå