LarsH Skrevet Desember 20, 2009 Skrevet Desember 20, 2009 Kjempe fin bil FTE, jeg bor jo ikke så langt unna, så håper jeg får sett denne til sommern, takker også for hjelpen jeg fikk av deg når jeg skulle ha felger. Fikk dem på onsdag å er kjempe fornøyd
FTE Skrevet Desember 20, 2009 Forfatter Skrevet Desember 20, 2009 Takker så mye mAZE: Disse felgene er perfekt til E30 spør du meg, de har vært med i planen helt siden jeg kjøpte bilen. Ga vel ca 2300 euro tror jeg, frakt inkl. LarsH: Ikke umulig vi møtes en gang nei, gleder meg til å ta den ut på fine sommerdager iallefall! Ang. felgene, bare hyggelig
Tsf Skrevet Desember 26, 2009 Skrevet Desember 26, 2009 Flott e30 du holder på med, kommer helt sikkert til og bli strøken,veldig frå seg gjort arbeid
FTE Skrevet Desember 26, 2009 Forfatter Skrevet Desember 26, 2009 Flott e30 du holder på med, kommer helt sikkert til og bli strøken,veldig frå seg gjort arbeid Takk for det
FTE Skrevet Januar 23, 2010 Forfatter Skrevet Januar 23, 2010 Liten update, kanskje ikke så spennende men...har nå begynt å pusse ned bilen. Den vil være jklar for lakkering om noen uker om alt går etter planen. Da er det bare å montere fangere og lykter og slik og få den på EU-godkjenning. Og skilter neste Fortsatt et par deler som må pusses ned
mAZE Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Begynner å nærme seg dette her nå ja. Du ga omtrent akkurat det samme for felgene som jeg gjorde. 2000Euro ga vel jeg mener jeg å huske. Strøkne.
photowerkz Skrevet Januar 24, 2010 Skrevet Januar 24, 2010 Spist frokost og lest igjennom 16 sider her. Ser ut som det her kan bli veldig nice (bra valg av felger!) og all respekt for innsatsen du har lagt i det her. Mulig jeg har blingset litt, men fant ikke noe om hva slags eksos og for/baklys du skal ha?
FTE Skrevet Januar 24, 2010 Forfatter Skrevet Januar 24, 2010 Takker så meget folkens Photowerkz: Artig at du gadd å lese igjennom alt, hehe. Når det kommer til eksos, så blir det standard med uoriginal lyddemper (står G-Power på den), inntil jeg skal bygge turbo. Da må jeg vel bygge custom hele veien antar jeg Eksos-stussen kappet jeg av, vil ha ny, men vet ikke helt hva jeg skal gå for. Her kan forslag mottas av alle dere. Lykter bak blir original foreløpig, iallefall inntil jeg kommer over originalsotede MHW. Foran har jeg sorte Hella DE liggende nye i eske
FTE Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Skrevet Februar 10, 2010 Nei, ikke noe spennende iallefall. Har pusset ned hele bilen og gjort den klar til frakt på henger til lakkerer. Bare tatt finpuss på ene bakskjermen, den har vært med på en smell en gang i tiden og opprettingen var så som så. Resten skal lakkereren ta. "Knekken" på skjermen må utbedres også, da den ikke er helt rett. Fangeren bak var full av sparkel også, fått jevnet ut det værste der. Er noe strul med gamle biler, hehe. Ellers har jeg hevet den og satt på vinterhjula, så den er klar for frakt, men etter to dager så har lufta seget ut av begge hjul på venstre side Noen som har tips til kule eksoshaler? AC Schnitzer har kanskje noen? Litt lyst på avlang tut som dekker hele hullet i skjørtet...eller to stk runde rettskjærte.
Torek Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 Litt lyst på avlang tut som dekker hele hullet i skjørtet... Yeah! Synes du skal prøve og få til det!
bustadmo Skrevet Februar 11, 2010 Skrevet Februar 11, 2010 utrolig pent prosjekt ''eller to stk runde rettskjærte.'' syns du skal gå for dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå