Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Kjempe fin bil FTE, jeg bor jo ikke så langt unna, så håper jeg får sett denne til sommern, takker også for hjelpen jeg fikk av deg når jeg skulle ha felger. Fikk dem på onsdag å er kjempe fornøyd :)

Skrevet

Takker så mye ;)

mAZE: Disse felgene er perfekt til E30 spør du meg, de har vært med i planen helt siden jeg kjøpte bilen. Ga vel ca 2300 euro tror jeg, frakt inkl.

LarsH: Ikke umulig vi møtes en gang nei, gleder meg til å ta den ut på fine sommerdager iallefall! Ang. felgene, bare hyggelig ;)

Skrevet

Flott e30 du holder på med, kommer helt sikkert til og bli strøken,veldig frå seg gjort arbeid :D

Skrevet
Flott e30 du holder på med, kommer helt sikkert til og bli strøken,veldig frå seg gjort arbeid :D

Takk for det ;)

• 4 weeks later...
Skrevet

Liten update, kanskje ikke så spennende men...har nå begynt å pusse ned bilen. Den vil være jklar for lakkering om noen uker om alt går etter planen. Da er det bare å montere fangere og lykter og slik og få den på EU-godkjenning. Og skilter neste ;)

IMG_2536.jpg

IMG_2537.jpg

Fortsatt et par deler som må pusses ned ;)

IMG_2539.jpg

Skrevet

Begynner å nærme seg dette her nå ja. :D

Du ga omtrent akkurat det samme for felgene som jeg gjorde. 2000Euro ga vel jeg mener jeg å huske. Strøkne.

Skrevet

Spist frokost og lest igjennom 16 sider her. Ser ut som det her kan bli veldig nice (bra valg av felger!) og all respekt for innsatsen du har lagt i det her. Mulig jeg har blingset litt, men fant ikke noe om hva slags eksos og for/baklys du skal ha?

Skrevet

Takker så meget folkens ;)

Photowerkz: Artig at du gadd å lese igjennom alt, hehe. Når det kommer til eksos, så blir det standard med uoriginal lyddemper (står G-Power på den), inntil jeg skal bygge turbo. Da må jeg vel bygge custom hele veien antar jeg ;) Eksos-stussen kappet jeg av, vil ha ny, men vet ikke helt hva jeg skal gå for. Her kan forslag mottas av alle dere. Lykter bak blir original foreløpig, iallefall inntil jeg kommer over originalsotede MHW. Foran har jeg sorte Hella DE liggende nye i eske ;)

• 3 weeks later...
Skrevet

Nei, ikke noe spennende iallefall. Har pusset ned hele bilen og gjort den klar til frakt på henger til lakkerer. Bare tatt finpuss på ene bakskjermen, den har vært med på en smell en gang i tiden og opprettingen var så som så. Resten skal lakkereren ta. "Knekken" på skjermen må utbedres også, da den ikke er helt rett.

h5r1pe2jv6yogbsx0r1a.jpg

Fangeren bak var full av sparkel også, fått jevnet ut det værste der.

a2wikr2uwge2hbn7x0wx.jpg

Er noe strul med gamle biler, hehe.

Ellers har jeg hevet den og satt på vinterhjula, så den er klar for frakt, men etter to dager så har lufta seget ut av begge hjul på venstre side :evillol:

0ly57fqje9x89hoxjie3.jpg

Noen som har tips til kule eksoshaler? AC Schnitzer har kanskje noen? Litt lyst på avlang tut som dekker hele hullet i skjørtet...eller to stk runde rettskjærte.

Skrevet
Litt lyst på avlang tut som dekker hele hullet i skjørtet...

Yeah! Synes du skal prøve og få til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...