leif harald Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Om du kjøper nye stoler kjøper jeg lett dine gamle. Samme her
FTE Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Egentlig en kompis som vil ha disse stolene. Interreserte kan PM meg, så kan vi diskutere de der Har og funnet ut at jeg vil prøve original røde MHW lamper, noen som har sett til overs? Også lurer jeg på nye speil til bilen, har originale og M3 E36 speil liggende nå. Men....tenker litt ulakkerte DTM-carbon speil kanskje. Kjøpte disse til min forrige E30 M3: Men vet ikke om jeg vil ha med eller uten lufting...hva tror dere?
leif harald Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Jeg har røde orginalsota som jeg skal selge. kan gjøre en deal med setene
FTE Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Noen som vil lakkere bilen min? Eller som kan anbefale et bra lakkverksted i Akershus, helst romerike? Han jeg skulle bruke har fullstendig bailet meg, så ser ut som jeg må ty til andre midler hvis jeg skal få bilen klar til sesongen. Jeg har kikket litt rundt på romerike, er en aktuell på Jessheim foreløpig, men holder øyne og ører oppe fortsatt. Skrik ut om dere vet noe
FTE Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 Du tenker da på lakkering uten kvittering? Ikke nødvendigvis. Klart det er et spørsmål om penger her også, men fordelen med kvittering er at man har reklamasjonsrett. Men skal innrømme at det var opprinnelige planen å lakkere uten kvittering..
Stramvaier Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Noen som vil lakkere bilen min? Eller som kan anbefale et bra lakkverksted i Akershus, helst romerike? Han jeg skulle bruke har fullstendig bailet meg, så ser ut som jeg må ty til andre midler hvis jeg skal få bilen klar til sesongen. Jeg har kikket litt rundt på romerike, er en aktuell på Jessheim foreløpig, men holder øyne og ører oppe fortsatt. Skrik ut om dere vet noe Har en flink lakkerer her nede da Frankern,, Han som lakket min bil, utrolig god service, utrolig bra arbeid, Prisen er fin og du får full reklamasjons og garanti uten kvittering.. Er jo ikke mere enn 1,5 time for å frakte den hit. Jeg kan hvertfall anbefale han
FTE Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Skrevet Februar 27, 2010 Noen som vil lakkere bilen min? Eller som kan anbefale et bra lakkverksted i Akershus, helst romerike? Han jeg skulle bruke har fullstendig bailet meg, så ser ut som jeg må ty til andre midler hvis jeg skal få bilen klar til sesongen. Jeg har kikket litt rundt på romerike, er en aktuell på Jessheim foreløpig, men holder øyne og ører oppe fortsatt. Skrik ut om dere vet noe Har en flink lakkerer her nede da Frankern,, Han som lakket min bil, utrolig god service, utrolig bra arbeid, Prisen er fin og du får full reklamasjons og garanti uten kvittering.. Er jo ikke mere enn 1,5 time for å frakte den hit. Jeg kan hvertfall anbefale han SMS sendt, Stramvaier
FTE Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Da er lakkerer i boks ser det ut som Han har vært å sett på bilen og vurdert arbeidsmengden, så allerede til helgen begynner han på den. Lakk er bestilt idag. Da begynner det å nærme seg med stormskritt gitt. Stolene jeg har bestilt er på vei, får de antakelig imorgen eller onsdag. Har bestilt understell til de også. Stolene som jeg hadde fra før er solgt til leif harald her på forumet i bytte mot strøkne MHW røde lamper og mellomlegg. Gleeeder meg til å se fargen på bilen, hoho!
FTE Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Det er HEMMELIG! Men er en original BMW farge, nydelig sådan \:D/
Torek Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Det er HEMMELIG! Men er en original BMW farge, nydelig sådan \:D/ Bra du lakkerer den i en farge du liker da høhø. Spent!
FTE Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Skrevet Mars 8, 2010 Den skulle i utgangspunktet være diamantsvart metallic, men er nye planer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå