Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

JonasD: Hjertelig takk :)

anders87: Ja, fargen er som du sier, ganske mørk når omgivelsene er det. Det holder bare å stå i skyggen så ser den veldig mørk ut, men så fort sola skinner på den så får man en skikkelig kobber/bronse-effekt! Var redd det skulle likne litt for mye på Saffrangul, men det gjør det heldigvis ikke på noen måte ;)

Hvis vårmønstringa er i begynnelsen av mai så skal det ikke by på noe problem å komme. Da blir det nok det første treffet av maange på meg i år :)

mAZE: Jo takk :) Vi har iallefall en farge som skiller oss, hehe.

Skrevet

Absolutt. Vi må virkelig få til en photoshoot til sommeren med noen andre heftige mtech2'ere i nærområdet også.

Bare jeg får til noe skilter på min i år da, har handlet ny bil også, så mye av pengene går dit. Men går jo med prøveskilter også..

Skrevet

Helt enig, det må vi virkelig få til! Er jo mange gromme M-tech2 biler rundt i området her, hadde vært fett med 5-6 fete M-tech2ere på rekke og rad :moroklem:

Skrevet

Hvis vårmønstringa er i begynnelsen av mai så skal det ikke by på noe problem å komme. Da blir det nok det første treffet av maange på meg i år :)

Høres bra ut! Skal prøve å komme meg dit jeg og, blir uten bimmer så får parkere på utsiden og gå inn.. :oops:

Skrevet

Tøft fargevalg! Så en X1 med denne fargen i helgen, og den var veldig fin på den hvertfall. Tror det blir knall på en E30 også!

Skrevet

Takker folkens :)

Begynner å ligne en bil nå også, fått montert bakfanger, takluke og litt småtteri. Takluka krangler noe fryktelig, holdt på en time for å justere den, men den tar i bakkant, så må hjelpe den opp med hånda mi. Gidder ikke se mer på det nå ;) Imorgen håper jeg å få montert dørene (igjen), og få inn alle rutene. Desverre har jeg fått en liten sprekk i lakken på bakfangeren også, rett under venstre lykt, antakelig pga noe gammel sparkel som fantes der. Så det må fixes asap!

Bilen skal egentlig EU godkjennes med vinterhjulene på, så derfor de sitter der ennå. Men har sykt lyst til å skru på Futuraene nå, bare for å se utfallet! :twisted: Men får vel vente litt, må ha noe å glede seg til senere også :)

Skrevet

Takker for det Terje ;) 25 april ja, håper på bra vær da!

Torek, du kommer vel du også? ;)

Skrevet

Hvis du skal så skal dit med bilen din så skal hvertfall jeg! Vet ikke om jeg kommer i bmw eller audi enda da men(jobber egentlig hele den uka serru) :)

Jeg har jo driiit lyst til å komme i bmw seff, så jeg får se om jeg finner på noe lurt for å fikse det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...