FTE Skrevet April 7, 2010 Forfatter Skrevet April 7, 2010 E30_Dale: Takk for det Bols`n: Jepp, bestilt ny skjerm, bytter fra dør til baklykt. Ser ut som jeg kan ha flax i all uflaks også, kanskje fikset bytte og lakkering neste uke. Får vite imorgen.
anders87 Skrevet April 8, 2010 Skrevet April 8, 2010 Leit og høre, men godt du skimter litt lys i enden av tunellen Får håpe det kommer et innlegg fra en lettet eier her imorgen
FTE Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Da har ny bakskjerm ankommet, hentet den igår. Og skal levere bilen på verksted på mandag og den blir også lakkert der. Håper bare den blir ferdig før fredag, for da kan jeg EU-godkjenne den der jeg har tenkt, har en kompis som skal gjøre det for meg. Hvis ikke, må jeg nok rulle til Valle Hovin på prøveskilt Sånn ser bakskjermen ut nå: Har montert noen søte speil i det minste da
mAZE Skrevet April 10, 2010 Skrevet April 10, 2010 Fin bakskjerm da.. Synes du burde beholde den akkurat slik. Utrolig irriterende sikkert at den var så dårlig, men enda godt du har fått skaffet deg en ny og kan få fikset den relativt fort da.
FTE Skrevet April 10, 2010 Forfatter Skrevet April 10, 2010 Ja, lurer på om jeg bare skal kjøre rundt med bakskjermen slik den er nå, hehe. Påbegynt "rat"-prosjekt Neida, det blir digg å få byttet den, men må virkelig få valset skjermen før jeg setter på sommerhjulene, kanten er jo 2cm bred Håper de har mulighet til å gjøre det mellom skjermbytte og lakk...
E30Frelst Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Nå må jeg si meg dyktig imponert over arbeidet ditt FTE! Har nå i de sene nattetimer lest igjennom HELE tråden din Utfallet av lakken ble KJEMPE bra Utrolig synd med bakskjermen din Gleder meg til og se denne bilen i sommer! Lykke til videre med godkjenning osv Ett raskt spørsmål, hvordan fikk du av listverket ditt uskadd?
FTE Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 E30Frelst: Takker så meget, artig at du gadd å lese alt. Jeg er igrunn veldig fornøyd selv. Ang listverket så gikk alt som smurt, bortsett fra dørlistene, de så ut som bananer etter jeg fikk dem av. Så kjøpte nye Nå er bilen levert til skjermbytte, dvs jeg leverte den igår og imorgen skulle de gjøre seg ferdig. Måtte bestille ny innerskjerm også visst, det var ikke mye hold i den som satt der nå, fikk jeg beskjed om idag. Så skal innom å levere den imorra så fort den er ankommet GS i Oslo. Da blir det fyller på torsdag og forhåpentligvis lakk på fredag. Da håper jeg å hente den utpå dagen for å kjøre den rett på EU-kontroll Vi får krysse fingrene
E30Frelst Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Det var bare kos og lese Kunne du ha hjulpet meg med og få av shadowline listverket ? Når min skal på lakk ? Skal lakkeres i Ski : )
winchester Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Rått fargevalg FTE! Kjipt med bakskjermen, men dette takler du!
FTE Skrevet April 14, 2010 Forfatter Skrevet April 14, 2010 E30Frelst: Ja, det kan jeg sikkert om du er oppover ved en anledning før du skal lakkere Er egentlig ikke så vanskelig, det spørs bare hvor hardt de sitter. To av mine ble jo bøyd så. Winchester: Takker for det Skjermen blir byttet as we speak
winchester Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Nicenice, gleder meg til å se bilder av den i fint vær med strøkne felger, hehe
FTE Skrevet April 19, 2010 Forfatter Skrevet April 19, 2010 Da var det en skuffelsens dag. Igjen. Bilen står fortsatt hos oppretter. På grunn av somling der borte så ble ingenting gjort på bilen før helgen og idag sier de at han som driver med bilen (på kveldstid) er sykemeldt i èn uke! Så da må den stå til neste mandag ingen ville ta over jobben heller, og jeg får jo ikke gjort det selv. Så da ryker vårmønstringa på Valle Hovin...FAEN ass
Toastjern Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Den er kjip! Ikke bare for deg, men alle vi som gledet oss til å se bilen din også!
mAZE Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Isj da, det var jo kjedelig da. Men får da håpe de blir ferdig med den snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå