E30Frelst Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 HELVETE! Det var ENESTE grunnen til at jeg skulle dra til Valle Hovin
Torek Skrevet April 19, 2010 Skrevet April 19, 2010 Nesten enig Håvard..det var iallefall denne bilen som hang klart høyest på lista mi over biler jeg gleda meg til å se..
FTE Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Ja, det er ganz tragisch hele greia... Men hjertelig takk til alle dere som sier dere gleder dere til å se den, er utrolig artig å høre. Det var jo mye av grunnen til at jeg ville ned å vise den. Får nesten litt dårlig samvittighet når jeg ikke får kommet men. En ting er iallefall sikkert: Så fort jeg får bilen hjem så skal hjul på og senk, da skal jeg lage en stor fotoshoot. Er vel strengt tatt på tide føler jeg!
E30_Dale Skrevet April 20, 2010 Skrevet April 20, 2010 Blir meget bra denne her. Men holdte på å si, ser du noe i de speilene dine? Kjøpte slike selv men solgte dem videre p.g.a såg ingenting i passasjerspeilen.
FTE Skrevet April 20, 2010 Forfatter Skrevet April 20, 2010 Blir meget bra denne her. Men holdte på å si, ser du noe i de speilene dine? Kjøpte slike selv men solgte dem videre p.g.a såg ingenting i passasjerspeilen. Takk for det. Nei, skal jeg være ærlig så er de speilene her bare tull å ha. Du ser nesten ingenting i dem, iallefall ikke på passasjersiden som du sier. Får se hvor lenge jeg gidder å ha de. Men de er tøffe å se på da
anders87 Skrevet April 21, 2010 Skrevet April 21, 2010 Trist lesning dette her.. Var også en av hovedgrunnene til at jeg skulle dit òg.. Men får vel en anledning til å se bilen din live en annen gang, forhåpentligvis?
FTE Skrevet April 21, 2010 Forfatter Skrevet April 21, 2010 Har satt av helgen 22-24 mai, BMW dagene på Rudskogen. Ser det er Gatebil samtidig. Dit skal iallefall ikke jeg... Det er vel ikke noe før det som er verdt å dra på? Stikker innom banekjøring på Gardermoen hvis det blir arrangert i mellomtiden da
FTE Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Skrevet Mai 2, 2010 Fotoshoot på "bilder, film/showoff-tråden" : viewtopic.php?f=6&t=152329
FTE Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 Hvordan kan en ny vannpumpe se slik ut etter bare 22 mil? Hadde en liten ulyd i vannpumpa, noe jeg merket da jeg luftet kjølesystemet. Jeg antok at det var luftbobler som lagde lyden, siden lyden kom og gikk, men det ser vi jo her at det IKKE var. Så idag, selvfølgelig etter at alle rekvisitabutikker var stengt, røk min splitter nye vannpumpe. Den gamle fungerte utmerket, men den kastet jeg selvsagt da jeg byttet til den nye i fjor en gang. Har denne fra preface-motoren jeg har her, den er helt lik, bortsett fra det 25mm grenrøret på siden der. Hadde jeg fått tettet det så kunne jeg kanskje kommet meg til BMWCCN treffet på søndag...
e30 tic Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 er det uorg pumpe? fin en slange og en plugg og få blendet den gamle
leif harald Skrevet Mai 21, 2010 Skrevet Mai 21, 2010 Å fy faen så kjipt, alt kan gå galt tydlivis. Nokk en grunn til å ikke kjøre med dn go gamle e30en på "tur"
FTE Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Skrevet Mai 21, 2010 Er uoriginal ja, kjøpt på GS. Har kvittering, dette skal jeg ha en ny for. Virker jo nesten som den ikke var satt ordentlig sammen. Så typisk, tenkte meg til Gatebil Våler imorgen og BMWccn Rudskogen på søndag. Kanskje bra det ikke skjedde på Våler da men. Ja, får kjøpe en slangebit og noe å plugge den med, litt Reodor, men faen heller. Forslag? Må jo være noe som tåler litt trykk og varme da. Se hva de har på Biltema imorgen. Jeg SKAL på biltreff denne helgen, siden vårmønstringa gikk fløyten. Og ja, skovlene har slått og skrapet i huset. Den må ha løsnet rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå