FTE Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Ja, stemmer det, kun ett gasspjeld, så skulle gå greit. LMM monteres på trykksiden, altså imellom intercooler og gasspjeld, der den opprinnelig sitter.
KalMar Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Ja, stemmer det, kun ett gasspjeld, så skulle gå greit. LMM monteres på trykksiden, altså imellom intercooler og gasspjeld, der den opprinnelig sitter. Mener å ha lest flere ganger at folk sliter med hvordan motor sviver og at LMM kan gå i stykker på trykk siden..
FTE Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Hmm, ja. Den skal kunne manipuleres ved å stramme skruen til spjeldet, men har som sagt ikke prøvd dette. Han som hadde settet før meg, gjorde det og det skulle funke knall ifølge han. Muligens det hjelper å bytte til 535 LMM..?
FTE Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Noen som har montert denne GS Performance oljefordelingsblokka før? Skjønner ikke helt åssen jeg skal få skrudd den fast der føleren opprinnelig satt? Føleren passer jo inn i et hull på oljefordeleren, så den biten er grei. Men fra motorblokka og inn på oljefordeleren er det ingenting her som passer. Må jeg kjøpe en adapter av noe slag eller? Må jo ha en hul bolt da, som passer begge steder...dårlig at det ikke følger med slik at det er bolt on. Må uansett ha en overgang fra oljeslangen og inn på fordeleren også ser jeg.
leif harald Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Banjokoblingen skrues vel rett i blokka?
Bimmer327tic Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Ser ut som banjokoblingen skal gjennom hullet i mitten på fordelingen og inn i blokka ja. De andre skruene er vel bare for og blokkere de uttakene du ikke bruker.
FTE Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Ja, det er jo greit. Men det er jo alt for trangt til at fordeleren får plass under der. Ungangshullet på blokka til føleren peker omtrent rett ned og helt inntil blokka. Ikke sjangs i havet å få den bolten med fordeleren på inn i hullet. Er det forskjell på følerhullet på preface og facelift eller? Her sees føleren:
leif harald Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 På min m20 sto den rett ut av blokka så den adapteren passer nokk ikke di blokk gitt
ehrnst Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 den adaptern til gs passer ikke m20 en sånn har jeg med m12x1.5 utvendige gjenger i blokka, innvendige i bunn med trykksensor. feed til turboen i midten
FTE Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Hmm, da får jeg bytte den inn igjen da. Er det mulig TESS har noe sånt tro? Hvor fikk du tak i din, Ehrnst?
ehrnst Skrevet Desember 9, 2010 Skrevet Desember 9, 2010 Tess har sikkert noe greier. Jeg kjøpte min i England faktisk. Akkurat fordi det var dårlig med slikt jeg ville ha her til lands. Speedograph richfield tror jeg det var. Kostet ikke mer enn et par hundre ink frakt tror jeg
FTE Skrevet Desember 10, 2010 Forfatter Skrevet Desember 10, 2010 Da fikset jeg oljefordelingsproblemet...eller, Tools fikset det for meg De hadde deler til å bygge ut slik at jeg gikk klar av blokka pluss at jeg fikk en overgang til oljerøret opp til turboene. På tide med noen bilder da, selv om det ikke er så mye å vise ennå. Nytt chip fra Fekzen Overgang fra rør til LMM Plassert IC der oljekjøleren opprinnelig sitter, så flyttet denne bak og under radiator Prøve å få gjort litt imorra også, da skal rørføringen være ferdig. Så da er det ikke lenge før oppstart håper jeg
Toastjern Skrevet Desember 10, 2010 Skrevet Desember 10, 2010 Nice! Da må du legge ut film Åssen gikk du fram med søknaden om ombygging? Vurderer å søke selv i nær framtid
FTE Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Takker, blir nok en filmsnutt utpå våren tenker jeg Søknaden min holder jeg for meg selv, men kan si at jo flere opplysninger om bil og deler du skal bruke, desto bedre for BT.
FTE Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Noen som kan tipse meg om en progressiv BTR med klokke på? Sett på Kimmit sine, er de Aeromotive noe å satse på? Prisene varierer jo fra 275,- til nesten 2000,-. Forskjell på progressiv og lineær er at førstnevnte øker bensintrykket når turbotrykk øker? Hvordan fungerer den lineære? Edit: Lineær brukes kun på datasprut eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå