S.Hafsmo Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Se der ja, enda et interessant prosjekt man skulle fulgt med på. Får ta meg tiden til å lese igjennom tråden ved en senere anledning.
evovrs Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Takker folkens Jo, har vel noen flere bilder av denSkal tro om den lever ennå? Den er død og skrotet...
Concep Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Utrolig pent motorrom! ! Eneste som mangler er ett skikkelig plenum!
FTE Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 S.Hafsmo: Takker for det, du får kikke litt når du har tid evovrs: Regnet med at den var død ja. Concep: Takker for det. Plenum trengs nok ikke med effekten jeg skal ha Ellers så hadde jeg jo tenkt å vente med shining av motorrommet til alt var godkjent, men tenkte at det var ikke noen vits egentlig Så ble fort 5-6 timer idag med "første utkast"
winchester Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Ikke dumt det der, men du skulle markert kantene på stripene bedre.
anders87 Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Hoho, begynner og ta form dette nå Frank Tore
KalMar Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Ikke dumt det der, men du skulle markert kantene på stripene bedre. syns det var tøft når det "tonet" litt ut!
S.Hafsmo Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Det ble flott det der! Ser ut til at det begynner å bli litt trangt i maskinrommet. Hva slag motorstyring bruker du? (har ikke fått tid til å lese alt enda;))
winchester Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Det ble flott det der! Ser ut til at det begynner å bli litt trangt i maskinrommet. Hva slag motorstyring bruker du? (har ikke fått tid til å lese alt enda;)) Om jeg husker rett så er det orginalhjerne med chip.
FTE Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Takker Ja, er originalstyring med turbochip. Ville ikke ha markerte kanter på toppdeksel-lakken, ville at det skulle "fade" ut på sidene.
matsrh Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Hadde ikke sakt nei takk til dette motor rommet!
|Ole| Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Ikke dumt det der, men du skulle markert kantene på stripene bedre. syns det var tøft når det "tonet" litt ut! +1
RoaldJ Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 du har laget deg en litt større utfordring når du skal bytte tennplugger nå da hehe.. men fahn lit rått motorrom.. har du fått godkjent søknad? må ikke motorer med ettermontert turbo(er) ha avgass fra ett labratorie eller hva det nå er? måling ved forbikjøring av måleutstyr osv.. har ikke satt meg inn i dette, men syns å huske noe sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå