Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig at det fortsatt er mulig å få gjennom noe slikt :applause:

Gratulerer med fresht vognkort, og gleder meg til å se hva du triller på når OZ`ene er vekke.. 8)

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer med godkjenning! :D

Fikk du diktere hva som skulle stå i vognkortet?

Du er i en ganske eksklusiv klubb nå. Anslår at det er rundt 20-30 stk E30r godkjent med turbo i Norge pr i dag, og et fåtall av dem er kjørbare.

Skrevet
Gratulerer med godkjenning! :D

Fikk du diktere hva som skulle stå i vognkortet?

Du er i en ganske eksklusiv klubb nå. Anslår at det er rundt 20-30 stk E30r godkjent med turbo i Norge pr i dag, og et fåtall av dem er kjørbare.

Har du oversikt over alle oddis?

Skrevet

Takk, takk 8)

Midlertidig utskrift jeg fikk med: "GODKJENT OMBYGD MED TWINTURBO MED EN EFFEKT PÅ 194KW. TURBO ER MERKET TD04H. GODKJENT MED SENKESETT MERKE SUPERSPORT, TYPE ........FJÆRER MERKET......NR FORAN....BAK....OMBYGD MED ALPINABREMSER.

ENDRET SITTEPLASSER TIL TOTALT 4 - 2 FORAN".

Fikk ikke diktere selv, de tok med permen min inn etter de var ferdig med å se på bilen og kom ut med melding om godkjent bil. Så fikk jeg utskriften og beskjed om å kjøre pent :)

Skrevet

Ja, måtte det, siden den tydeligvis var for tung. Kan ikke helt skjønne hva som veier så mye på bilen, men samme det egentlig, kjører aldri flere enn to i den allikevel. Trodde jeg måtte fjerne beltene i midten, så jeg gjorde det. Men de sjekket det ikke.. ;)

Skrevet
Ja, måtte det, siden den tydeligvis var for tung. Kan ikke helt skjønne hva som veier så mye på bilen, men samme det egentlig, kjører aldri flere enn to i den allikevel. Trodde jeg måtte fjerne beltene i midten, så jeg gjorde det. Men de sjekket det ikke.. ;)

for tung fremme? elle hele bilen?

Skrevet

Det vet jeg ikke, fikk bare beskjed om at den var for tung og at den måtte gjøres om til 4 seter i vognkort istedet for 5.

Skrevet

Vil tippe det er totalvekten. jeg har ca 20 kg å gå på tillat totalvekt før jeg overskrider den.

bak og front aksel har jeg endel å gå på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...