Jørgen Lie Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Herlig at det fortsatt er mulig å få gjennom noe slikt Gratulerer med fresht vognkort, og gleder meg til å se hva du triller på når OZ`ene er vekke..
Maloi Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Gratulerer med godkjenning! Sykt at noen for det til, men bra Fantastisk pen bil!
oddis Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Gratulerer med godkjenning! Fikk du diktere hva som skulle stå i vognkortet? Du er i en ganske eksklusiv klubb nå. Anslår at det er rundt 20-30 stk E30r godkjent med turbo i Norge pr i dag, og et fåtall av dem er kjørbare.
e30 tic Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 Gratulerer med godkjenning! Fikk du diktere hva som skulle stå i vognkortet? Du er i en ganske eksklusiv klubb nå. Anslår at det er rundt 20-30 stk E30r godkjent med turbo i Norge pr i dag, og et fåtall av dem er kjørbare. Har du oversikt over alle oddis?
RoaldJ Skrevet Juli 19, 2011 Skrevet Juli 19, 2011 shitt.. grattiss med gromt vognkort.. og ikke minst bil
FTE Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Takk, takk Midlertidig utskrift jeg fikk med: "GODKJENT OMBYGD MED TWINTURBO MED EN EFFEKT PÅ 194KW. TURBO ER MERKET TD04H. GODKJENT MED SENKESETT MERKE SUPERSPORT, TYPE ........FJÆRER MERKET......NR FORAN....BAK....OMBYGD MED ALPINABREMSER. ENDRET SITTEPLASSER TIL TOTALT 4 - 2 FORAN". Fikk ikke diktere selv, de tok med permen min inn etter de var ferdig med å se på bilen og kom ut med melding om godkjent bil. Så fikk jeg utskriften og beskjed om å kjøre pent
M3 Yngve Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Morsomt dette da. Men når bilen din er 89, måtte du ikke ha noe dok på eksos? For skal vel være katt på denna ?
FTE Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Bilen min er fritatt for kat krav, chassiet er fra en '87.
KalMar Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Du fikk altså ned skrevet antall sitte plasser ? Det får ikke jeg lov til.
FTE Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Ja, måtte det, siden den tydeligvis var for tung. Kan ikke helt skjønne hva som veier så mye på bilen, men samme det egentlig, kjører aldri flere enn to i den allikevel. Trodde jeg måtte fjerne beltene i midten, så jeg gjorde det. Men de sjekket det ikke..
e30 tic Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Ja, måtte det, siden den tydeligvis var for tung. Kan ikke helt skjønne hva som veier så mye på bilen, men samme det egentlig, kjører aldri flere enn to i den allikevel. Trodde jeg måtte fjerne beltene i midten, så jeg gjorde det. Men de sjekket det ikke.. for tung fremme? elle hele bilen?
FTE Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Skrevet Juli 20, 2011 Det vet jeg ikke, fikk bare beskjed om at den var for tung og at den måtte gjøres om til 4 seter i vognkort istedet for 5.
KalMar Skrevet Juli 20, 2011 Skrevet Juli 20, 2011 Vil tippe det er totalvekten. jeg har ca 20 kg å gå på tillat totalvekt før jeg overskrider den. bak og front aksel har jeg endel å gå på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå