leif harald Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Kuult, OZ Futura 10 og 8,5x17 da eller? Hva var fraktprisen på felgene?
FTE Skrevet August 29, 2009 Forfatter Skrevet August 29, 2009 Jepp, 8,5x17 og 10x17 ET 15. Frakt kommer på 180 Euro. Foran får jeg noen slags adaptere som også skal fungere som spacere, ferdig tilpasset til felgene. Han er igang med å polere kantene nå
leif harald Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Jepp, 8,5x17 og 10x17 ET 15. Frakt kommer på 180 Euro. Foran får jeg noen slags adaptere som også skal fungere som spacere, ferdig tilpasset til felgene. Han er igang med å polere kantene nå Nice, gleder meg til den dagen det blir felger gitt Gratulerer
FTE Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 leif harald: Takker for det. Da vet du åssen felger du IKKE skal kjøpe iallefall, hehe. Branda1: Borbet-felgene skal jeg ikke ha mer nei, så de kan selges. Men kan si her og nå at de IKKE er pene og at de kan være skjeve. Mulig en skikkelig balansering gjør susen.
Branda1 Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 De ser fine ut ? de 2 som du ser på bilde ossen er dekkene ?? har du noen flere bilder ? nær bilde? er det så galt at det hopper når du kjører ? eller bare smått? hva er ca prisen ?
ehrnst Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 du har ikke tilfeldigvis et ekstra sett med de radiatorslangene + det røret?
winchester Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Må si understellet ditt ser ut som en drøm, herlig.
E30 Andreas Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 lurer også på felgene for min del behøver de ikke være strøkne bare ruller noenlunde rolig:P pris? bilder? dekk? Mvh Andreas
FTE Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 PM sendt til de interesserte av Borbet-felgene. ehrnst: Ingen ekstra slanger og rør desverre. winchester: Takker for det, prøve å holde det like pent når jeg endelig kan begynne å bruke den også
winchester Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Ja, er målet mitt også når bilen kommer på veien, holde det like pent og cleant, selv når jeg bruker bilen.
FTE Skrevet September 15, 2009 Forfatter Skrevet September 15, 2009 Da er motoren montert inn. Nye stålomspunnede bremseslanger: Men skal LMM sitte så langt tilbake? Skal ikke den festes på braketten nederst på bilde? Slapp av, den skal pusses ned og det blir nytt plastdeksel ved siden av Og hva er disse kontaktene til? De sitter på girkassa. Det er en annen kasse jeg har satt inn nå og den forrige kassa hadde ikke disse:
RoaldJ Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Og hva er disse kontaktene til? De sitter på girkassa. Det er en annen kasse jeg har satt inn nå og den forrige kassa hadde ikke disse: de er til tenningsfølerene som sitter i girkassen... men om du har føler foran på veiven., så skal du ikke trenge å bruke dem. men de skal kobles til like ved startmotoren om du har rett ledningsnett på motoren, og om de skal brukes da.
bmwboy1992 Skrevet September 15, 2009 Skrevet September 15, 2009 Brakketen er til orginale luftfilterboksen
FTE Skrevet September 16, 2009 Forfatter Skrevet September 16, 2009 RoaldJ: Ok, takker. Bilen gikk jo med andre girkassa så skulle ikke være noe problem med denne heller da. bmwboy: Var det jeg også antok, men måtte spørre for å være sikker Da må jeg finne fram orginale boksen da. Eller lage en brakett til det åpne filteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå