Gå til innhold

E30 325i Prosjekt Tyskerstuk

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jan magnus:Takker for tilbud, kanskje utpå sommeren eller høsten, synes den ble veldig bra med produktene fra Meguiars foreløpig ;) Speilene skrues rett på karrosseriet.

Ståle:Hehe, du eier jo bilen som var myye av inspirasjonen til denne bilen da ;)

Skrevet

Mye snakk, lite bilder av bilen din nå :lol:

Feteste e30'n du får tak i til dags dato. Gleder meg MASSE til jeg ser at den er 110% ferdig. LYKKE TIL!

wcrqsswrgrk7swmwm6yd.jpg

Skrevet

Takk for det, Grace ;) Btw, jævlig kult bilde! 110% ferdig blir den vel aldri, hehe. Skal være heldig om den blir 100% før jeg er fornøyd. Interiøret skulle vært bytta inn i et komplett Sport Evo delskinn, meeen...dyrt. Byttes inn i polert hel-bur :lol:

MlFjeld: kule pics!

Skrevet
Takk for det, Grace ;) Btw, jævlig kult bilde! 110% ferdig blir den vel aldri, hehe. Skal være heldig om den blir 100% før jeg er fornøyd. Interiøret skulle vært bytta inn i et komplett Sport Evo delskinn, meeen...dyrt. Byttes inn i polert hel-bur :lol:

MlFjeld: kule pics!

Takk :) Nei. Det er vel ikke noe hast heller ;)

Skrevet

Siden flere her legger ut bilder av bilen din, får jeg også være med på leken! :P

Her er mine bilder som jeg tok av din bil på E30Meet 2011, håper du setter pris på dem :)

(jeg har disse bildene i høy oppløsningsformat også, hvis det behøves :)

gwrcei0yg8jmgotds9nk.jpg

1rhcyi6vu5hczywtaq6f.jpg

r3sgoj8hircw13k79b23.jpg

6zeynrsvqyxazdeyz9p8.jpg

vydqk7j23um68jx6c3gf.jpg

Synes de 2 første bildene er helt 8)8) !!

• 3 weeks later...
Skrevet

Må få skryte av felgene dine FTE. Når du la ut første bildet var jeg litt skeptisk til bredden og et på bakfelgene. Men in real life! Fy faen så pent det var :applause:

Skrevet

Hehe, ser ut som de sliter med ett eller annet der ja ;)

Matsrh: Takk for det. Ja, de sitter ganske bra der de sitter, hehe. Skulle vel helst hatt senterne på framfelgene èn tomme lengre inn, slik som jeg bestilte de, men de ble som de ble. Er fortsatt 3" kant foran så skal vel ikke klage ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...