///Mysild Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onmymind Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Åh. Sykt deilige bilder av noen hotte biler Elsk <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 Flotte bilder!og biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 gromt!!%!%1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet September 29, 2008 Share Skrevet September 29, 2008 e30`n din er helt rå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ble litt mørke noen av dem, men kan nok reddes i PS Men som jeg har sagt tidligere, heller kvalitet enn kvantitet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 nå er ikke jeg en pro fotograf og ps fyr heller da vet ikke med deg, men har slettet MANGE hehe... mange like, men er jo øyvind som vil ha dem så hehe... kan jo alltis kommentere dine også, men velger å tie stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ingen bilder slettet, alt går inn på hardisken Men ikke mange som kommer til å se verdens lys hehe Du må gjerne kommentere bildene. Legger dem jo ut for ris og ros Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 du vet jo hva vi snakket om på msn uansett... bildene er ikke "skarpe" nok... ikke min heller... får nok ta en ny shoot en dag jeg har jo også noe å ta bilder av hvis vi skulle slippe opp for fokuspunkter heheeh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Har så mange bilder av din allerede, så må få meg litt bilder av en annen også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 ja, var jo det jeg mente hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 e30`n din er helt rå!!! er nok ikke min hehe... hadde det bare vært så godt stilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Deiilige bilder. *Sikle* *Sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Synes bildene ble veldig bra jeg. Hvis ikke de er helt perfekte så kan jeg ta en tur ut i garasen så se litt på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Synes bildene ble veldig bra jeg. Hvis ikke de er helt perfekte så kan jeg ta en tur ut i garasen så se litt på den.. hehe... ja, du kan jo det heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå