Gå til innhold

E30 Andreas s' turbo E30! solgt!

E30 Andreas
 Share

Hvem farge skal jeg lakkere toppdekselet i?  

60 stemmer

1. 1. Hvem farge skal jeg lakkere toppdekselet i?

• Hvit som motorommet, med polert skrift/striper?
      9
    • Svart som innsuget med polert skrift/striper?
      41
    • Helpolert
      10

Anbefalte innlegg

• Svar 184
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra motorrom ! :)

Hadde samme turboen på en s2 jeg hadde den funka veldig bra så er sikkert bare uheldigheter.

Bare sånn synsing fra min side , når du har tenningsforsterkeren så nærme der det er varmt vil ikke det svekke ledelsen av strøm pga mollekylene blir større? Ikke sikkert det har noe å si da..

Mvh A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk. :) er ikke lagd varmeskjold der enda så det vil hjelpe mye, men betydningen er nok ikke så stor nei, msd tenningsforsterkeren leverer uansett utrolig hard tenning, så sålenge jeg ikke får tenningskutt, eller gnisten blåser ut så er jeg fornøyd ;)

men det heter seg at den ikke skal være utsatt for verken varme eller fuktighet, så ligger sikkert noe i det :P

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemmer. Ja da var jeg vist ikke så dum da,,hehe

De fleste pleier å ha den inni bilen det tror jeg jeg ville også gjort (om du kjører bilen i regn/fuktighet.

Så irrer det på kontakter og ledninger kommer fuktighet i den mye bedre å ha den inni bilen da eneste minuset er att den lager litt lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemmer. Ja da var jeg vist ikke så dum da,,hehe

De fleste pleier å ha den inni bilen det tror jeg jeg ville også gjort (om du kjører bilen i regn/fuktighet.

Så irrer det på kontakter og ledninger kommer fuktighet i den mye bedre å ha den inni bilen da eneste minuset er att den lager litt lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk. :) er ikke lagd varmeskjold der enda så det vil hjelpe mye, men betydningen er nok ikke så stor nei, msd tenningsforsterkeren leverer uansett utrolig hard tenning, så sålenge jeg ikke får tenningskutt, eller gnisten blåser ut så er jeg fornøyd ;)

men det heter seg at den ikke skal være utsatt for verken varme eller fuktighet, så ligger sikkert noe i det :P

Andreas

hvilken effekt skal du opp i?

hadde selv slik msd6al og vurderer å benytte det på min nye m20turbo også, slik at det ser litt orginalt ut med fordeler på kammen osv..

jeg hadde min e hanskerommet og det støyet en del, msd boksen og radioen er Ikke venner :lol:

er usikker på hvordan disse fungerer med 5-600hk.

flott bil! kjekt når det er for seg gjort.

hva er prislappen på en slik radiator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for fine komentarer :)

altså er mange som bruker disse ls 1 coilene rett i sprutet fordi de har innebygget ett eller annet tennings modul, som gjør at de ikke trenger tennings forsterker, kjenne flere som bruker disse å med 0,9 gap på plugga blåser gnisten ut på disse på 350 hjulhester, med 0,5 gap bremses det mye mer! og med min på 386 hjul hester med fordeler og 6a boks blåste ikke gnisten, har ennå ikke gappet pluggene mine, (da det egentlig er å jukse til deg bedre tenning, menn egentlig så ødelegger man gnist bildet)

så jeg kommer til å gjøre et forsøk med 6a boks når det blir smdd innmat ;)

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...